خلاصه کتاب آن یک چیز

حقایق ساده ولی شگفت انگیزی که پشت نتایج فوق العاده وجود دارند

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آن 1 چیز! 

کتاب آن 1 چیز! توسط گری کلر و جی پاپاسان نوشته شده است. بهترین راه برای بهره وری در کار و زندگی، این است که تا جای ممکن با اهداف کوچک شروع کنید. در حالی که اکثر مردم دقیقا برعکس فکر می کنند. آن ها تصور می کنند که دستیابی به موفقیت های بزرگ، وقت گیر و پیچیده است. در نتیجه، تقویم ها و فهرست های کاریشان بیش از حد شلوغ و کلافه کننده می شود. آن ها احساس می کنند موفقیت دور از دسترس است، به همین خاطر هم است که به موفقیت نمی رسند.

درباره گری کلر و جی پاپاسان نویسندگان کتاب آن 1 چیز! 

گری کلر، بنیانگذار املاک کلر، بزرگترین شرکت مستغلات در آمریکای جنوبی است. او یکی از سخنرانان اصلی و از نویسندگان مجله کارآفرین سال است. او اکنون یکی از مربیان معروف در زمینه معاملات و مذاکرات است و ۳ کتاب دیگر هم نوشته که همگی در صدر پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند.

جی پاپاسان، نویسنده و ویراستار است. او مدیرکل شرکت املاک کلر است و همین موضوع واسطه‌ای بوده تا با گری کلر چندین کتاب بنویسند. او با ناشران بزرگی همکاری داشته و چندین جایزه ویراستاری برده است. جی در حال حاضر در حوزه املاک مشغول به کار است.

گزیده کتاب آن 1 چیز! 

برای دستیابی به موفقیت لازم نیست فرد منظمی باشید. در واقع، می‌توانید با نظمی کمتر از آنچه فکرش را می‌کنید در زندگی‌تان موفق شوید. به یک دلیل ساده: موفقیت مستلزم انجام کار درست است، نه درست انجام دادن هر کاری. بهترین شیوه برای دستیابی به موفقیت این است که عادت درستی را انتخاب کنید و برای ایجاد آن به اندازه کافی نظم داشته باشید. همین! این تمام نظمی است که برای رسیدن به موفقیت نیاز دارید.

به جای اینکه سعی کنید فرد منظمی باشید -هر چند ممکن است نظم از نظر هر فردی یک تعریف داشته باشد- باید تلاش کنید تا عادت‌های مفیدی که شما را در مسیر درست قرار می‌دهند را توسعه دهید. 

کتاب های مشابه آن 1 چیز!