خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی

چرا امروز زمان سوار شدن به ترن هوایی است؟

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی یکی از آثار برجسته ی دارن هاردی نویسنده ی معروف است. او در این میکروکتاب پرفروش با یاری تجربیات فردی اش به ما گوش زد می کند که چطور کارآفرین شویم. او همچنین برای ما شفاف سازی می کند که چطور با ترس ها، شک ها و مشکلات در راه کارآفرین شدن روبه رو شویم و در آخر به هدف خود برسیم.

معرفی کتاب ترن هوایی کارآفرینی

زمانی که از ترن میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی (The Entrepreneur Roller Coaster) پیاده می شوید، دیگر همان شخص سابق نخواهید بود شما یک شخص تازه با توانایی های تازه هستید. این میکروکتاب عنوان یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز را از آن خود کرد.

اگر در آرزوهای خود کسب وکاری دارید، ولی از نامعلوم ها و راه های پست و بلند آن می ترسید و نمی دانید چه چیزهایی در انتظار شماست و برای مواجه شدن با آن ها باید چه کاری انجام دهید، اگر به عنوان یک کارآفرین مشغول به کار هستید اما می خواهید آسوده خاطر شوید که در مسیر صحیح موفقیت گام بر می دارید، میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی برای شماست و برای همه اشخاصی است که آرزوی رسیدن به تجارتی شخصی را در سر پرورش می دهند.

میکروکتاب ترن هوایی کارآفرینی، شما را برای یک سواری مهیج بر قطار کارآفرینی حاضر می کند. این میکروکتاب در مواردی مانند ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه های ناخوش دیرین اخطار می دهد و در مواردی مانند کسانی که هم عقیده نیستند، دزدان آرزوها و اهداف و دردهای متاثر از ناکامی و رد شدن حمایت کرده و در مواردی مانند گسترش مهارت های شخصی، انگیزه و ... آموزش های مورد استفاده را به شما انتقال می دهد و کلیه فاکتورهای مؤثر در ناکامی 66 درصدی کسب و کارها را مانند مین های جنگی بی اثر می کند.

دارن هاردی (Darren Hardy)، نویسنده، سخنران و رایزن آمریکایی است که تا سال 2015 ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین و جذاب ترین مجلات جهان بوده است. هاردی از بچگی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از برترین معلمان خود می داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را شروع کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر مبدل شد. مجله موفقیت به او این توانایی را داد تا با مدیران سرآمد، کارآفرینان والا و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین مسئله سبب شد تا پرده از اسرار موفقیت آن ها بردارد.

وی در شبکه های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و بنیادهای موفقیت را با شیوه هایی که خودش سنجیده بود و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می گذارد. او ذکر می کند که دوست دارد همه از کلیه ی پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور های ناامن ربوده می شوند یاری می کند تا مسیر زندگی شان را بیابند. او معروف ترین مقالات نیویورک تایمز را می نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن ها "اثر مرکب" است.

میکروکتاب های سبکتو در حقیقت چکیده ای مهم از کتاب ها هستند که شما بتوانید آن ها را در زمانی معقول بخوانید. همه ما در روز زمان های پرت زیادی داریم که می توانیم با میکروکتاب آن را به زمان طلایی تبدیل کنیم. میکروکتاب ها شامل بخش های ثابتی هستند، در ابتدا توضیحاتی در مورد نویسنده وجود دارد چرا که وقتی شما با نویسنده آشنا باشید بهتر با کتاب ارتباط برقرار می کنید. بخش بعدی، توضیحی کلی در مورد کتاب است که شما بتوانید در یک نگاه با مبحث کلی کتاب آشنا شوید و بخش آخر هم چکیده مفید آن است.

برشی از متن کتاب ترن هوایی کارآفرینی 

سندرمی به نام سندروم شیر وجود دارد. وقتی که رام کننده شیر در سیرک یک چهارپایه در مقابل شیر می گیرید، سلطان جنگل هر پایه چهارپایه را 4 تا می بیند. اینگونه شیر می ترسد و حرکت خطرناک انجام نمی دهد.

همه ما دچار سندروم شیر هستیم. وقتی که چندین کار مختلف را در مقابل خود می بینیم گیج می شویم و کاری انجام نمی دهیم. بنابراین بررسی کنید که اولویت های شما چه کارهایی هستند. همه کارها نباید اولویت باشند. از بین هزاران کاری که برعهده دارید، 3 کار مهم را پیدا کرده و روی آن تمرکز کنید.

زمان نه گفتن فرا رسیده است. وقتی کارهای مهم خود را اولویت بندی کردید، یادتان باشد به هر پیشنهادی که شما را از اولویت هایتان دور می کند «نه» بگویید. روش اولویت بندی آسان است. کاری که باید انجام دهید این است:

- همه اولویت های خود را بنویسید.

- سه مورد از مهم ترین اولویت ها را انتخاب کنید.

خرید کتاب ترن هوایی کارآفرینی

خلاصه کتاب ترن هوایی کارآفرینی را رد فراکتاب با قیمتی اندک دریافت کنید.

کتاب های مشابه ترن هوایی کارآفرینی