خلاصه کتاب هدف زندگی ات را پیدا کن

راهنمایی برای اینکه باید با زندگی خود چه کنید

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هدف زندگی ات را پیدا کن

مارک منسون در کتاب هدف زندگی ات را پیدا کن، به شما راهکارهایی می دهد تا با خود واقعی تان روبه رو شده و بفهمید که واقعا از انجام چه کاری در زندگی لذت می برید و چه کاری واقعا شما را به موفقیت می رساند. لحن دوستانه و بیان واقعیت هایی که گاهی از چشم دور می مانند باعث شده تا این میکروکتاب یکی از کتاب های پرطرفدار منسون باشد.

چندبار خودتان را بابت زندگی که دارید سرزنش کردید؟ چندبار به خودتان گفتید که این زندگی حق من نیست؟ اصلا چند بار از خودتان پرسیدید که من توی زندگی چی می خوام؟ در این میکروکتاب مارک منسون به شما می گوید که چطور هدف تان از زندگی را پیدا کنید و چطور بفهمید که باید با زندگی تان چه کار کنید.


اگر کتاب هدف زندگی ات را پیدا کن را می خوانید، باید بدانید که به اندازه کافی خوش شانس هستید. شما این فرصت را دارید که از خودتان بپرسید: "باید با زندگی ام چه کنم؟ هدف من در این دنیا، روی این سیاره چیست؟"

در موردش فکر کنید: در بخش قابل توجهی از تاریخ، می بینیم که معنا و هدف زندگی چیزی جز این که آدم ها کنار هم و درون جوامع جمع شوند و انقراض گروهی شان را چند سالی به تاخیر بیندازند نبوده. شاید آنها دور هم نمی نشستند و ساعت ها برای که باید زندگی خود را وقف تهیه لباس هایی از پوست شیر کنند یا پیکان های بهتری بسازند یا خوراک بیشتری جمع کنند، بحث نمی کردند. شاید زندگی در آن دوران سخت، وحشیانه و کوتاه بوده اما زندگی ها ساده هم بود؛ فقط کارهایی را انجام بده که بقا و زنده بودنت را تامین می کند.

درباره مارک منسون نویسنده کتاب هدف زندگی ات را پیدا کن

مارک منسون، نویسنده، وبلا گنویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد.

گزیده کتاب هدف زندگی ات را پیدا کن

وقتی بچه بودم، عادت داشتم داستان بنویسم. ساعت ها تنها توی اتاقم می نشستم و درباره بیگانه ها، ابرقهرمان ها، سلحشوران بزرگ، دوستان و خانوادهام داستان می نوشتم. من قصه می نوشتم، نه به خاطر اینکه می خواستم کسی داستانم را بخواند، نه بخاطر اینکه می خواستم پدر و مادرم یا معلم هایم را تحت تاثیر قرار دهم، بلکه کار نوشتن برایم لذتی ناب و محض داشت.


صفحات کتاب :
107

کتاب های مشابه هدف زندگی ات را پیدا کن