امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 4,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

خلاصه کتاب شیوه گرگ یا روش گرگ به قلم جردن بلفورت، راهکارهایی ارائه می دهد که به کمک آن متوجه می شوید که چگونه در چارچوب اصول انسانی و اخلاقی،می توان برای متقاعد کردن، نفوذ، فروش گام به گام خود و موفقیت گام برداشت.

معرفی کتاب شیوه گرگ

در پشت جلد کتاب شیوه گرگ آمده است:
من گرگ وال استریت هستم کسی که لئوناردو دی کاپریو نقش او را در فیلمی به همین نام بازی کرد. آن چه در این کتاب به شما ارائه می ‌کنم یک راه حل شسته رفته برای به کار بردن سیستم خط مستقیم در هر کسب و کار یا صنعتی است. 
برای شما که با فروش سر و کار ندارید این کتاب برایتان ارزشمند خواهد بود، حتی اگر فروشنده نباشید. هنوز لازم است دست کم در فروش و متقاعدسازی تا سطح معقولی مهارت پیدا کنید در غیر این صورت شدیداً اعتماد به نفستان را در زندگی از دست خواهید داد، زیرا که کل زندگی فروش و متقاعد کردن است. در حقیقت شما یا در حال متقاعد کردن هستید یا شکست خوردن.
مهم نیست که در چه مسیر کاری قرار دارید، ما همیشه سعی داریم افکار، ایده‌ها، رویاها و امیدهایمان را به گونه‌ای انتقال دهیم که علاوه بر ترغیب افراد به عکس‌ العمل به خواسته‌ های خود در زندگی هم دست یابیم. این همان هنر متقاعد کردن اخلاقی است و هدف کتاب هم دستیابی به همین موضوع است. با فراهم کردن یک روش ساده و اثبات شده برای تسلط به هنر ارتباط، قادر خواهید بود، با با قدرت فوق العاده بیشتری در مسیر زندگی قدم برداشته و زندگی بسیار موفق‌تری داشته باشید.

خلاصه کتاب شیوه گرگ

برای شما که با فروش سر کار داشته یا کسب و کار خودتان را دارید. این کتاب یک تغییر دهنده بازی خواهد بود. به شما نشان می‌دهد، چگونه چرخه ی فروشتان را کوتاه کرده، نرخ موفقیت در معامله را افزایش داده، یک جریان ثابت بازگشت مشتری توسعه دهید و مشتریان وفادار خلق کنید. به علاوه این کتاب به شما فرمولی برای ساخت و نگهداری از یک نیروی فروش سطح جهانی را ارائه می‌دهد.
کتاب شیوه گرگ دارای 12 فصل با عناوین زیر می باشد:
فصل اول: رمز و راز فروش و تأثیرگذاری
فصل دوم: ابداع سیستم خط مستقیم
فصل سوم: چهار ثانیۀ ابتدایی
فصل چهارم: زبان بدن و لحن بیان
فصل پنجم: کنترل و مدیریت شرایط
فصل ششم: فرمولی مطمئن برای مدیریت حالت
فصل هفتم: لحن بیان پیشرفته
فصل هشتم‌: زبان بدن پیشرفته
فصل نهم: هنر تجسم
فصل دهم: ده قانون مشتری‌یابی در سیستم خط مستقیم
فصل یازدهم: هنر و علم نحوۀ ارائه فروش در سطح جهانی
فصل دوازدهم: هنر و علم حلقه‌ زدن

برشی از متن کتاب شیوه گرگ

به خاطر داشته باشید که حفظ اخلاقیات و صداقت، هدیه‌ای است که هر زن با مردی به خودش می‌دهد. چه خواب خوش شبانه، الگو بودن برای فرزندان، حس شادی و لذت از زندگی با ایجاد اعتباری بی‌نقص باشد که حتی منجر به موفقیت بیشتر می‌شود. من می‌توانم از تجربه شخصی ام به شما بگویم که هیچ احساسی بهتر از کسب موفقیت و ثروت از روش درست و اخلاقی نیست.
بنابراین و با این توضیحات بیایید شروع کنیم. 
تا اینجا گفتم یک استراتژی بسیار قدرتمند وجود دارد که از ده لحن صدای تاثیرگذار اصلی برای تقویت ارتباطات اجتماعی تان به شیوه‌ای چنان بی‌عیب و نقص استفاده می‌کند که ذهن خودآگاه مشتری برای هماهنگ شدن با کلمات می‌شنود، کلنجار می‌رود. 
پس از چند ثانیه تقریبا همه قدرت پردازش ذهن خودآگاه به این وظیفه خاص، یعنی تلاش برای هماهنگ شدن با حجم کلمات بیشتری که همچنان می‌شنود، اختصاص داده می‌شود و شما کنترل مونولوگ درونی مشتریتان را به دست گرفته‌اید و آن را وادار به داستان سرایی به نفعتان کرده‌اید. 
کمی گیج شده اید؟ اگر اینطور است، تنها نیستید. دقت کنید اگرچه یادگیری این استراتژی بسیار آسان است، اما درک آن تا حدودی دشوارتر است. پس بگذارید قدم به قدم توضیح دهم، با یک یادآوری سریع از فصل قبل شروع کنیم. استفاده استراتژیک مادرم از لحن صدا هنگام صدا کردن اسم من. اگر مادرم با لحنی قاطع و جدی می‌گفت: «جردن!» کلمات بیشتری که من می‌شنیدم این بود: «سریع بیا اینجا! چه کار کرده‌ای؟» و برعکس، اگر با لحن آهنگینی می‌گفت: «جر—دن!» کلمات بیشتری که من می‌شنیدم این بود: «عزیزم! کجایی؟ هرجا هستی، بیا بیرون! بیا.» 
این فقط مثال ساده‌ای است از این که چگونه هر لحن صدا، مجموعه‌ای از کلمات گفته نشده ی مخصوص به خود را خلق می‌کند که شنونده در ذهن خودآگاهش آن ها را می‌شنود. سپس آن جا، فرد برداشتی مناسب از آن کلمات دارد.
بنابراین زمانی که در موقعیت تاثیرگذاری در حال صحبت با مشتری هستید، او عملاً به طور همزمان در حال گوش دادن به دو چیز متفاوت است؛ اول مشتری به کلماتی که به زبان می‌آورید، گوش می‌کند و معنی هر کدام را هم به طور کلمه به کلمه و هم در چارچوب یک جمله تحلیل می‌کند و دوم به مونولوگ درونی خود گوش می‌دهد که در حال سبک و سنگین کردن مزایا و معایب آخرین کلماتی است که به زبان آوردید و برداشتی که مغز او از آنها داشته است.

کتاب استراتژی فروش به شیوه گرگ وال استریت

کتاب شیوه گرگ، شرحی از تجربیات جردن بلفورت، نویسنده‌ی کتاب، در عرصه‌ی کارآفرینی، فروش، مذاکره و دستیابی به ثروت است. این کتاب با معرفی و آموزش سیستم فروش مستقیم خطی، هر آن‌چه را که یک فروشنده برای موفقیت و پیشرفت نیاز دارد، در اختیارش قرار می‌دهد و با تقویت مهارت‌های متقاعد‌سازی و مذاکره، شکست را برای همیشه از زندگی کنار می‌گذارد. 

دانلود کتاب شیوه گرگ

نسخه الکترونیک این کتاب را در فراکتاب دانلود کنید و در نرم افزار مطالعه نمایید.

دانلود کتاب شیوه گرگ مشخصات کتاب شیوه گرگ در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ارائه دهنده: سبکتو
نویسنده: جردن بلفورت
مترجم: گروه مترجمان سبکتو
تعداد صفحه: 141
موضوع: مدیریت فروش
قالب: الکترونیک

 

صفحات کتاب :
141

کتاب های مشابه روش گرگ