1 / 3

کتابچه اتوبوس انرژی

10 قانون برای بالا بردن انرژی مثبت در زندگی، شغل و کار گروهی

موضوعات


دانلود کتاب کتابچه اتوبوس انرژی

نوع محصول: کتاب صوتی
حجم دانلود: 31.4 مگا بایت
3,000 تومان
افزودن به سبد خرید

خلاصه اثر

کتاب « اتوبوس انرژی » اثر جان گُوردُون ، یک داستان تمثیلی است که به خوانندگان این کتاب می آموزد برای شکوفایی بیشتر شخصی و حرفه ای شان، نگرش خوش بینانه ای را در خود پرورش دهند.

این کتاب بر داستانِ ساختگی کارمند بیچاره ای به نام جُورج متمرکز است که بدبینی اش، بهای گزافی برای شغل و زندگی زناشویی او داشته است. وقتی جورج مجبور می شود دو هفته با اتوبوس به محل کارش برود، با راننده پرجذبه ای به نام جُوی آشنا می شود که 10 قانون برای داشتنِ زندگی بهتر، به او یاد می دهد. هر قانون راهی به خوانندگان پیشنهاد می دهد تا کنترل انرژی احساسی شان را برعهده بگیرند، و افرادی را جذب خود کنند که می توانند به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

تجسم و پیش بینی نتایج مثبت به انسان اجازه می دهد به اهدافش نزدیکتر شود. هر چیزی و همینطور افکار در دنیا از انرژی ساخته شده است. افکار بدبینانه، نتایج منفی را جذب می کنند، اما افکار خوش بینانه، تغییر مثبت ایجاد می کنند. وقتی انسان به آرزوهایش فکر می کند، توانایی اش برای تحقق آن آرزوها بیشتر می شود.

تمرکز ذهنی بر اهداف آنقدر مؤثر است که ورزشکاران با تجسم یک بازی بهینه و مطلوب، عملکردشان را بهتر می کنند. بعضی کارآفرینان نیز از این روش استفاده می‎ کنند، بخصوص وقتی استراتژی هایی برای بهبود حرفه شان یا راه اندازی محصولات جدید توسعه می دهند.

هر کسی با مشکلات و چالش هایی در زندگی مواجه می شود. اما همه می توانند تصمیم بگیرند چطور با وضعیت پُرتنش برخورد کنند. انرژی و بلندپروازی، مُسری هستند؛ طبیعتاً کارمندان می خواهند بخشی از تلاشی باشند که شادی را بین اعضای دخیل در آن کار گسترش می دهد.

یک پروژه جدید مدت کوتاهی به اعضای گروه انرژی و اشتیاق می دهد، اما اگر اعضا دلیل معنادارتری برای تکمیل وظایف شان پیدا نکنند، خیلی زود انرژی و عزم حرکتی که با هیجان اولیه ایجاد شده است، از دست خواهند داد.

برچسب ها

مشخصات

نوع اثر : کتاب

فهرست

درباره ی کتاب
نکات کلیدی
فصل اول: تمرکز مداوم بر یک هدف به انسان کمک می کند به آرزوهایش دست یابد.
فصل دوم: گسترش نگرش مثبت، انرژی لازم برای دستیابی به هدف موردنظر را فراهم می کند.
فصل سوم: رهبران باید از دیگران دعوت کنند در تلاشهای شان با آنها شریک شوند تا به موفقیت برسند
فصل چهارم: رهبران اجازه نمی دهند نگرش منفی یا اعضای تیم تلاشهای آنها را هدر بدهند.
فصل پنجم: نگرش مثبت، کارمندان بااستعداد جدید را جذب می کند و به کارمندان فعلی انگیزه می دهد نهایت تلاش شان را بکنند.
فصل ششم: رهبران باید عشق و نگرانی واقعی به کارمندان شان نشان بدهند تا اعتماد و وفاداری آنها را از دست ندهند.
فصل هفتم: کارمندان و رهبران باید مفهوم بزرگتری برای کارشان پیدا کنند تا سودمند بمانند.
فصل هشتم: رهبران باید به خاطر بسپارند از زندگی لذت ببرند، نه اینکه هر روز را فرصتی برای کسب پول و تشویق بدانند
دیدگاه نویسنده

محصولات مشابه

بیشتر

نظرات