کتاب کتابچه اسرار سخنرانی های استیو جابز

چطور در برابر هر نوع مخاطبی عالی به نظر برسیم

امتیاز
5 / 0.0

نظر دیگران

نظر شما چیست؟
کتابچه اسرار سخنرانی های استیو جابز اثر کارماین گالُو چطور در برابر هر نوع مخاطبی عالی به نظر برسیم

"استیو جابز " قطعاً الگوی بسیار بارزشی در ارائه ی سخنرانی های تجاری می باشد. او به قدری در سخنرانی مهارت دارد که مردم برای حضور در مراسم های معرفیِ محصولاتِ "اَپِل" توسط جابز، حاضرند تمام شب را در هوای بسیار سرد بگذرانند تا مطمئن شوند که در سخنرانی های او بهترین جا را برای خود گرفته اند.

سخنرانیِ استیو جابز بسیار شبیه به نمایشی دراماتیک است. اجرایی بسیار دقیق و کارشده که آگاهی می دهد، سرگرم می کند و انگیزه می بخشد. او با بلندهمتیِ پرشوری دارای انگیزه شده تا جهان را تغییر دهد و اثری ماندگار از خود به جای بگذارد.

علاقه مخطبان را پیدا کنید و آن را به داستانی مسحورکننده تبدیل سازید به نحوی که مردم با میلِ خود بخواهند شما را در دست یافتن به آن چه در تصور دارید، یاری دهند. اگر قادر نباشید مردم را متقاعد کنید که به محصول تان اهمیت دهند، محصول شما هرگز شانسی برای موفقیت نخواهد داشت. اجازه ندهید ایده هایتان نابود شوند فقط به این دلیل که در معرفی آن ها به نحوی که قوه ی تخیلِ مخاطبانتان را تحریک کنید، ناموفق عمل کرده اید. از تکنیک های جابز بهره ببرید تا به قلب و ذهنِ افرادی که امید دارید در آنان تأثیر بگذارید، نفوذ کنید.

در هر بار سخنرانی، هر آن چه را که به شما انگیزه می دهد، با اشتیاق بیان کنید. بگذارید مردم بدون شک، از درونِ قلب و روح شما در هر کاری که انجام می دهید، آگاه باشند. واقعاً درمورد خدمات، محصول، شرکت یا هدف خود، اشتیاق داشته باشید.

هنگام سخنرانی، استیو جابز از زبانی ساده، واضح و مستقیم استفاده می کند. او کلماتی را انتخاب می کند که جالب باشند، زیرا این ها کلماتی هستند که در تجارت، به یادماندنی، سرگرم کننده و غیرمعمول هستند.

کتاب های مشابه کتابچه اسرار سخنرانی های استیو جابز