کتاب کتابچه اصول رفتار صحیح با مردم

قدرت خارق العاده نزاکت در کار و زندگی

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اصول رفتار صحیح با مردم

کتاب اصول رفتار صحیح با مردم، راهنمای معاشرت دنیای امروز است که با نگاهی عمیق به نزاکت، توسط دبیران امور اجتماعی کاخ سفید، خانم لی برمَن و جِرِمی برنارد؛ دبیران دوران ریاست جمهوری بوش و اوباما نوشته شده است. کتاب حاضر، یک منبع اطلاعاتی صادق و آگاه برای کسانی است که مایل به بهبود خود، به خصوص در محل کار هستند.

یکی از شیوه های رفتار صحیح با دیگران، این است که با احترام و نزاکت، قادر و مایل به مدیریت سخت ترین تعارضات باشیم. در این حالت، فقط مواظب عدم بروز تعارضات بودن کافی نیست و نیاز به فضیلت و دیپلماسی دارد. اگر مشکلات، ناشی از جملات خصمانه یا تهاجمی و پا را از حد فراتر گذاشتن باشد، هیچ راهی برای حل این تعارضات وجود نخواهد داشت.

صادق بودن در هر شرایطی، هر فردی را مُعتمد بار می آورد و می تواند او را به فردی تبدیل کند که همه می خواهند در کنارش باشند. این معتمد بودن، باعث اعتماد بیشتر، اقتدار بیشتر و دلیل بیشتری برای تشویق به رفتارِ مودبانه و از روی توجه با دیگران است. با ایجاد چرخه ای بین صداقت، و معتمد بودن، و رفتار با نزاکت برای عرضه داشتن این موارد، جوّی محترمانه و جذاب ایجاد خواهد شد. بهترین راه برای مدیریت نزاکت و جذابیت مجازی، حفظ حُسن نیت و توجه به دیگران است.

گزیده کتاب اصول رفتار صحیح با مردم

برمن و برنارد، از این کتاب برای آشنایی خوانندگان با مهارت های ضروریِ برای ساختنِ یک محل کار و زندگی مطلوب و با نزاکت استفاده می کنند. آن ها این سفر را با بیان اهمیت اعتماد به نفس شروع کرده اند. آن ها روی این موضوع تمرکز می کنند که نه تنها اعتماد به نفس به تنهایی مهم است، بلکه می تواند به عنوان ابزاری برای ایجاد دیگر شرایط ضروری در به وجود آوردن یک جوّ با نزاکت و لذت بخش مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال، حل کردن تعارضات یا بیان لطیفه، زمانی به صورت کامل حاصل می شود که فرد در حرکاتش از اعتماد به نفس برخوردار باشد.

کتاب های مشابه کتابچه اصول رفتار صحیح با مردم