امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه انسان برای فروش حقیقت شگفت آور در مورد ترغیب دیگران

همه ما، تقریباً در تمام جنبه های زندگیمان، قصد ترغیب کردن دیگران را داریم؛ اساساً در حال فروختن ایده ها و افکارمان به اطرافیان، کارفرمایان، همکاران، خانواده و دوستا نمان هستیم. این مسئله، بخشی از آرایش ژنتیکی ما هست و خواهد بود و برای تکامل یافتن به موجودات اجتماعی سازنده، ما مجبور بودیم تا هنر تعاملات انسانی شامل ارتباط، توافق و مذاکره آزاد را به خوبی یاد بگیریم.

همه ما در کار فروش هستیم، چه سخنران عمومی باشیم، چه معلم، چه دکتر و چه راننده تاکسی. حتی والدینی که قصه ای جدید را برای کودکشان تعریف می کنند نیز در کار فروش هستند. عملاً هر لحظه ی بیداری ما، برای شرکت کردن در نوعی تعامل اجتماعی صرف می شود. این کتاب ، پُر است از ایده های نو برای چگونگی برقراری ارتباط موثر در دنیا ی جدید با فناوری پیشرفته و اطلاعات سرریز شده و اینکه چگونه می توانیم از این دانش برای به آرامی ترغیب کردن دیگران به سمت دیدگاه خود، استفاده کنیم.

فرضیه ی کتاب " انسان برای فروش "، نوشته دنیل اچ پینک، این است که همه افراد، و نه فقط فروشندگان، برای فروش زاده شده اند. بیشتر تعاملات انسان را می توان به عنوان فروش چیزی توصیف کرد و این کتاب ابزار های استفاده شده توسط مردم برای فروختن یا "ترغیب کردن دیگران" را توصیف کرده که پینک از آن ها به عنوان نحوه ی فروش موفق یاد می کند. از تعاملات با دوستان و خانواده، کارفرمایان، همکاران و حتی حرفه ای هایی که در دامنه ی تجربه و تخصص شما نیستند.

از هر نُه نفر شهروند، یک نفر در کار فروش است؛ ولی هشت نفر دیگر نیز، در زندگی روزانه ی خود، در فعالیت هایی مثل فروش، فعالیت می کنند که دنیل اچ پینک این فعالیت ها را "فروش های بدون فروختن" می نامد.

اقتصاد امروز از نظر استخدام و اشتغال کاملا بی رحمانه است و به سمت ایده ی خود اشتغالی می روند. با شروع خود اشتغالی یا کارمندی برای کسب و کاری کوچک، ماهر شدن در فروش و ترغیب دیگران برای ادامه کار، ضروری شده است.

کتاب های مشابه کتابچه انسان برای فروش