نظر شما چیست؟
کتابچه اهداف چگونه به هر آنچه می خواهید دست پیدا کنید- سریعتر از آنچیزی که فکر می کردید.

صرف نظر از آنچه تاکنون در زندگی به دست آورده اید، محدودیتی در مورد آنچه می توانید در آینده به دست آورید وجود ندارد. تنها محدودیت در این زمینه، همان چیزهایی است که به خود تحمیل می کنید.

کلید داشتن زندگی شاد این است که احساس کنید هر روز در حال پیشروی به سمت اهدافی هستید که به آن ها علاقه و اشتیاق دارید. مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید. از این لحظه به بعد، مسئولیت هر آنچه که به آن فکر می کنید، می گویید و انجام می دهید را به عهده بگیرید و در مسیر رسیدن به اهداف خود باشید.

زمان و زندگی شما، دارایی های ارزشمندی هستند که جایگزین ناپذیرند. با یادگیری چگونگی هدف گذاری و سپس دنبال کردن آن تا جایی که محقق شوند، می توانید بیش از آنچه که تصور می کردید نتیجه به دست آورید. تمام آنچه که لازم است این است که شما اصولِ هدف گذاری مؤثر را بفهمید و سپس آن را به کار ببرید. هیچ محدودیتی برای آنچه که می توانید بدست آورید نیز وجود ندارد. این یکی از بزرگترین اکتشافات است.

موفق ترین افراد، آینده‎محور هستند. آن ها تصویری از آنچه که می خواهند انجام دهند، دارند و سپس هر چیزی را که برای انجام آن نیاز است جمع آوری می کنند. هرچه دیدگاه شما درباره آینده دقیق تر و روشن باشد، میزان انگیزه بخشیدن به آن بیشتر خواهد بود.
هر چه نسبت به آینده بلند مدت خود آگاه تر و شفاف تر باشید، با سرعت بیشتری مردم و موقعیت ها را به زندگی خود جذب خواهید کرد تا آینده را به واقعیت تبدیل کنید. هرچه بیشتر در مورد این که چه کسی هستید و چه چیزی می خواهید واقع بین باشید، بیشتر و سریع تر به آن دست خواهید یافت.

وقتی اهداف و آرمان های واضح و هیجان انگیزی داشته باشید، احساس خرسندی بیشتری نسبت به خود و دنیا خواهید داشت. هر روز احساسی درونی به شما برای بیدار شدن و رفتن انگیزه می دهد. زیرا هر قدمی که برمی دارید شما را به سمت آنچه که برایتان مهم است سوق می دهد.

کنترل زندگی خود را کاملاً به دست بگیرید. هرگز این را به دیگران یا اتفاقات تصادفی واگذار نکنید. با هدف گذاری، شما بیشتر از این که به اشتباهات گذشته بپردازید، باید در مورد آینده شوق داشته و محتاط باشید. فقط انجام این کار است که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید.

در هدف گذاری و دستیابی به آن خبره شوید. این تمام چیزی است که باید بدانید و انجام دهید.

کتاب های مشابه کتابچه اهداف