کتاب کتابچه آن یک چیز

حقیقت شگفت انگیز ساده ای در پس نتایج فوق العاده قرار دارد

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه آن یک چیز حقیقت شگفت انگیز ساده ای که در پس ِ نتایج فوق العاده قرار دارد.

گَری کِلِر در کتابچه آن یک چیز: حقیقت ساده ی شگفت انگیز در پس نتایج فوق العاده؛ "آن یک چیزی" که به فرد انگیزه می دهد را بررسی کرده و با انجامِ اقداماتِ هدفمند برای دستیابی به آن هدف، فرمول های ساده ای را توضیح می دهد. کتاب "آن یک چیز"، یک کتاب راهگشا است که به افراد می آموزد چطور "آن یک چیز" را در زندگیِ خودشان پیدا کنند تا آن ها نیز به موفقیت های چشمگیرِ اینچنینی دست بیابند.

پس از این که "آن یک چیز" تشخیص داده شد، تمرکز کردن بر یک هدفِ واحد، تاثیرِ دومینوواری را خواهد داشت که در آن، موفقیتِ نهایی بسیار مهم تر از جایی است که فرد از آنجا شروع کرده است. در داستان تمام موفقیت های بزرگ، می توان رد پای "آن یک چیز" را پیدا کرد. کلید اصلی این است که مشخص شود "آن یک چیز" چیست و آن را با تمام وجود و با تمرکزی قاطع، دنبال کنید.

زمانی که ما " آن یک چیز"مان را پیدا کنیم، هدف مان را نیز پیدا خواهیم کرد، اما بدونِ اولویت نمی توانیم اقداماتِ لازم برای دستیابی به آن را انجام دهیم. پس از این که هدف و اولویت را شناسایی کردیم، سودآوریِ ما به اوجِ خود خواهد رسید و نتایجِ شگفت انگیزی را تجربه خواهیم کرد. سه راهکار برای تمرکز روی هدف : (۱) تخصیصِ زمان، (۲) اتخاذ یک طرز فکر ِمبتنی بر مهارت، و (۳) پذیرش مسئولیتِ پیامدها- چه خوب و چه بد.

کلید دستیابی به نتایجِ استثنائی این است که فکرتان را کاملا متمرکز کنید و تا حد امکان آن را معطوف به یک موضوعِ مشخص کنید. با درکی درست و آشکار از این که چه چیزی برای موفقیت لازم است، اولویت بندی و هدف منجر به سودآوری می شود.

اگر ما بتوانیم آن چیز مهم را در زندگی مان کشف کنیم و فکر و انرژی مان را برای دستیابی به آن هدفِ واحد معطوف کنیم، نتایجِ عالی و شگفت انگیزی را تجربه خواهیم کرد.

کتاب های مشابه کتابچه آن یک چیز