نظر شما چیست؟
جک وِلش، نویسنده کتابچه آیین پیروزی از سال ۱۹۸۱تا ۲۰۰۱ مدیرعامل و رئیس شرکت جنرال الکتریک بود. در دوران تصدی او، مجموع سرمایه بازار سهام این شرکت، به ۴۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت، و جنرال الکتریک را به با ارزش ترین شرکت سهامی تبدیل کرد.
برای پیروزی چه کارهایی باید انجام داد؟

این تنها سؤالی است که هر کسی در کسب وکار باید هر روز روی آن متمرکز شود. هنگامی که شما در کارتان موفق می شوید، جریان های عظیمی از اثرات و مزایا به وجود می آید، مردم فرصت رشد دارند، شغل های بیشتری ایجاد می شود، مالیات های بیشتری پرداخت می شود، سهام داران سرمایه خود را باز می یابند و این فهرست به طور مداوم ادامه پیدا می کند. شرکت های موفق به معنای واقعی کلمه موتور یک اقتصاد سالم بوده و در رأس رقابت آزاد در سیستم سرمایه داری هستند.

شرکت های اصیل و ساده، باید راهی برای موفقیت روزمره پیدا کنند. هیچ فرمول آسان یا میان بر عجیب و غریب، مرموز یا مبهمی برای به کارگیری وجود ندارد. ممکن است به سختی به دست آید، اما زمانی که همه چیز دست به دست هم می دهد و شما موفق می شوید، اتفاقات بزرگی می افتد.

کسب و کار یک بازی است، و برنده شدن در این بازی، یک انفجار کامل است. رهبران بزرگ، مأموریت های خود را به طور مستقیم انجام می دهند و ارزش های تجاری واقعی دارند. آن ها اطمینان می دهند که بیانیه مأموریت سازمان و ارزش ها، به طور متقابل تقویت می شوند و بررسی می کنند که میان آنچه گفته می شود و آنچه انجام می شود، هیچ تفاوتی وجود ندارد. شرکت ها زمانی به پیروزی دست می یابند که نخبه سالاری سخت گیرانه ای را ایجاد کنند

شروع کسب و کاری جدید، همیشه هیجان انگیز است. مطمئنا مدیران نمی توانند در برابر این جذابیت مقاومت کنند. وقتی شاهد شروع کاری از ابتدا و سرانجام به موفقیت رسیدن آن هستید، آن را دوست خواهید داشت.

کتاب های مشابه کتابچه آیین پیروزی