کتاب کتابچه با انگیزه باشید

بر هر مانعی غلبه کنید، به هر هدفی که در نظر دارید دست پیدا کنید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه با انگیزه باشید بر هر مانعی غلبه کنید، به هر هدفی که در نظر دارید دست پیدا کنید و موفقیت خود را با پرورش DNA انگیزشی تسریع کنید.

چه چیزی باعث حصول موفقیت های بالا می شود؟ چرا افراد موفق به موفقیت می رسند؟ چه چیزی شخصاً شما را برمی انگیزاند تا ارتقا پیدا کنید؟

انگیزه، یکی از عالی ترین کلیدهای موفقیت در هر بخش از زندگی ست. آموزش مهم است، اما انگیزه بسیار مهمتر است. استعداد نقش دارد، اما انگیزه نقش بیشتری دارد. شبکه ارتباطات شما ارزشمند است، اما انگیزه فردی، بالاتر از همه این چیزهاست. انگیزه نیرویی است که باعث کنش و عمل می شود. انگیزه، سوختِ موفقیت است.

انگیزه انسان، موضوعی پیچیده است که مرکز توجه بسیاری از نظریه های مختلف در طی سال ها بوده است. دلیل این علاقه روشن است؛انگیزه یکی از عالی ترین کلیدهای موفقیت است و ارزش مادی قابل لمسی در سازمان های تجاری در جهان دارد. انگیزه، سوخت موفقیت است. دقیقا همانطور که افراد اثرانگشت و دی اِن اِی منحصربه فردی دارند، هر فرد روی این سیاره، ترجیحات انگیزشی خاصی دارد. با فهیمدن و درک کردن این موضوع، شما کلیدی برای باانگیزه کردن خود و دیگران دارید.

زمانی که بحث انگیزش پیش می آید، هر کسی به شیوه ای متفاوت تحریک می شود. دی اِن اِی انگیزشی-موروثی ما، تعیین می کند که چه چیزی برای ما انگیزشی خواهد بود و چه چیزی اینگونه نیست. کیفیت زندگی و دست آوردهای ما، نیازمند این است که مشخص شود ما چگونه خود را با انرژی کرده و نسبت به کدام یک، مسئول هستیم.

کتاب های مشابه کتابچه با انگیزه باشید