کتاب کتابچه باشگاه سحرخیزان

صبحتان را با انگیزه شروع کرده و به زندگی خود نشاط ببخشید

امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟
کتاب” باشگاه سحرخیزان: صبحتان را با انگیزه شروع کرده و به زندگی خود نشاط ببخشید” به قلم رابین شارما، مربی رهبری؛ یک اثر الهام بخش داستانی است. شارما از روایت تخیلی یک هنرمند، کارآفرین و یک سرمایه دارِ بزرگ استفاده می کند تا مزایای صبح زود بیدار شدن را بیان کند.

در سراسر تاریخ، بسیاری از متفکران بزرگ، هنرمندان و چهره های عمومی از عادت سحرخیزی به عنوان بخشی از راهشان برای رسیدن به موفقیت استفاده کرده اند. در دنیای آشفته و ارتباط محورِ امروز، استفاده ی کامل از ساعات قبل از طلوع خورشید ضروری است، این ساعات می تواند تأثیر زیادی بر روی روزتان بگذارد و منجر به موفقیت های طولانی مدت، خوشحالی و آرامش فراگیر شود.

شارما با استفاده از یک داستان فرضی، درمورد ایده های انگیزشی می نویسد. او ایده های اصلی اش را در دیالوگ هایی که اسپِلبیندر و اِستون رایلی می گویند، بیان می کند. آن ها هنرمند و کارآفرینی هستند که مظهر افرادی می باشند که با تمام توانایی بالقوه ی خود زندگی نمی کنند و به تدریج مفاهیمی را یاد می گیرند، مفاهیمی که شامل دلایلِ بسیارِ مفید بودن سحرخیزی می شوند.

بسیاری از متون داخل کتاب مبتنی بر مفاهیم علمی است، مانند این ایده که هر فرد، اراده ی محدودی دارد و آن اراده، در طول روز کاهش می یابد.

"باشگاه سحرخیزان" ؛ یک کتاب غیر تخیلی است که فواید زود بیدار شدن و نحوه ارتباط این عادت اساسی را با عملکرد بهینه و خوشحالی خلاصه کرده است. در این اثر، از سخنان معروف و نقل قول های افراد مشهور استفاده شده است.

کتاب های مشابه کتابچه باشگاه سحرخیزان