کتاب کتابچه باهوشتر سریعتر بهتر

قدرت دگرگون کننده بهره وری حقیقی

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه باهوشتر سریعتر بهتر چارلز داهیگ قدرت دگرگون کننده بهره وری حقیقی

آیا برای شما اتفاق افتاده که برای آغاز یک پروژه جدید، احساس هیجان می کنید ولی شور و اشتیاقِ انجامِ پروژه، با گذشت زمان از بین رفته باشد؟ انتخاب های شما می توانند انگیزه تان برای بهره مندی از پروژه، تیم و خودتان را حفظ کرده، یا حتی افزایش دهند. وقتی فردی کنترل بیشتری بر یک پروژه دارد، انگیزه بیشتری پیدا می کند. وقتی افراد تصمیم به انتخاب بیشتری می گیرند، اشتیاق بیشتری پیدا کرده و احساس مسئولیت و کنترلِ آن کمک می کند تا از پس مشکلات خود را بربیایند.

اهداف خود را بسط دهید و از رویاهای خود نترسید، افراد دارایِ اهداف بلندتر و بزرگتر، از دیگران خلاق تر هستند و با پیش‎بینی حواس پرتی های احتمالی، می توانید بر اهداف خود متمرکز باقی بمانید.

«فرهنگ تعهد»، مهمترین فرهنگ برای موفقیت و توسعه شرکت است. فرهنگ تعهد، مدیریت را وادار می کند تا برای ایجاد دلبستگی و اعتماد در سازمان تمرکز کند. شرکتهای دارای فرهنگ تعهد، بر اهمیت دادن به ارتباط عاطفی و اعتماد بین شرکت و کارمندانش تکیه دارند.

این سازمان ها همیشه بر ترین و باهوش ترین افراد را استخدام نمی کنند، بلکه به طورکلی دنبال مناسبترین افراد برای شرکت و تیم خود هستند. این شرکت ها ترجیح می دهند متخصصانی با کیفیت و کاربلد را که به خوبی از پس اداره خود بر می آیند استخدام کنند. هنگامی که متخصصان شرکت می توانند مستقیم مشکلات و مسائل را حل کنند، کارآیی سازمان افزایش خواهد یافت.

سودمندی فقط به معنای انجام دادن موارد ذکر شده در لیست کارها نیست، بلکه درباره تصمیم گیری های صحیحی است که شما را با ذهنیتی درست، در مسیر صحیح قرار می دهد. همانطور با موضوع درگیر می شوید، مغز شما فرصتی برای پردازش عمیق تر ایده ها پیدا می کند. بگذارید مغزتان اتصالات عصبی را گسترش دهد. شما فرصتی خواهید یافت تا یک ایده را درک کنید، به راحتی آن را به یاد بیاورید و اتصال عصبی بیشتری برقرار کنید.

کتاب های مشابه کتابچه باهوشتر سریعتر بهتر