نظر شما چیست؟
کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید

اگر تنها یک چیز باشد که باید کنترلِ تام آن را به دست بیاورید، آن چیز افکارتان می باشد. این انگیزه بخش ترین و مهم ترین موضوع شناخته شده برای بشر و همچنین بازتاب دهندۀ حقیقت وجودیِ طبیعت انسانهاست. تا زمانی که نتوانید بر کنترل افکارتان غلبه کنید، نخواهید توانست کنترل اوامر دیگر را به عهده گیرید.

موفقیت برای افرادی است که دارای ذهنیت موفق هستند و شکست برای افرادی اتفاق می افتد که ذهنیت شکست را به اختیار بر می گزینند. تبدیل ذهنیت شکست به ذهنیت موفق، زمانی اتفاق می افتد که قبل از اینکه به ثروت و فراوانی برسیم، ذهن مان را با کمک اشتیاق شدید به یک آهن ربا تبدیل کنیم. همچنین با به دست آوردن ذهنیت مالی و بهره جویی از این اشتیاق شدید با برنامه ریزی های منظم، ثروت را به دست آوریم.

کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید برای افرادی مفید است که به دنبال یادگیری این هنر به منظور اعمال تغییرات اساسی در ذهنشان می باشد. کتاب "بیاندیشید و ثروتمند شوید"، بدون شک بهترین و سرشناس ترین کتاب موجود در کل تاریخ می باشد که توسط ناپلئون هیل در سال 1937 منتشر شد و 15 میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

فرضیۀ ی به کار رفته در این کتاب که بسیار ساده می باشد؛ ثروتمند شدن، نیازمند داشتن نوعی ذهنیت است. اگر بخواهیم ثروتمند شویم ابتدا باید به ذهنیتی که ناپلئون آن را ذهنیت مالی می نامد، دست یابیم. او می گوید که ما باید خود را عیناً ثروتمند فرض کنیم. لفظ ثروتمند بودن می تواند معانی مختلفی از جمله ثروت از لحاظ مالی، احساس خوشحالی و خوشبختی، رابطه های سالم، موفقیت در کسب و کار و سلامتی و. . . را دارا باشد.

این کتاب راهکارهایی را برای دست یابی به مفاهیم و اصول ذکر شده، ارائه می دهد وبه ما راه های رسیدن به ذهنیت مالی را نشان خواهد داد و اینکه چگونه خود را ثروتمند تصور کرده و برای رسیدن به آن ثروت از عهدۀ کنترل و هدایت افکارِ خود برآییم.

کتاب های مشابه کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید