کتاب کتابچه ترن هوایی کارآفرینی

چرا الان وقتش رسیده که سوار ترن هوایی شوید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
چرا الان وقتش رسیده که سوار ترن هوایی شوید

کتابچه ترن هوایی کارآفرینی

دنیای کسب وکار در دو دهه ی اخیر به حدی تغییر کرده است، که باعثِ ایجاد فرصتِ برابر برای همه ی کارآفرینان شده است، تا کسب وکار موفقی را راه بیاندازند. تکنولوژی، باعث ایجاد این فرصت برابر شده است.

فارغ از برتری، تحصیلات عالی، آموزش ها، تجربه های قبلی، سرمایه یا ارتباط ها، افراد متوسطِ جامعه، شانس این موقعیت منحصربفرد را دارند تا در فرصتِ برابرِ جدید، به دسته ی میلیونرهای سطحِ بالا ملحق شوند. تنها چیزی که لازم دارید، بلند پروازیِ کافی و تمایل به کمی تلاش کردن است.

کسب و کارهای بسیاری به خاطر شفاف نبودن و حمایت نشدن از ریل خارج می شوند و شکست می خورند. این کتاب به شکست ها پایان می دهد. پس از مطالعه ی این کتاب، شما خواهید دانست که چگونه:

• بسیار مقاوم تر باشید_ بدون آسان گرفتن به خود، باید بدانید که از راهِ پیش روی تان و از خودتان چه انتظاری داشته باشید. در برابر شکست خوردن، مسائل منفی و شک کردن به خود، مصون باشید.

• برای سفر کاملا آماده باشید_ از فروش گرفته تا رهبری و سودآوری، در دوره ی فشرده ای، خواهید آموخت که کار را چطور پیش ببرید.

• اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت_ همه اول راه می ترسند، اما هر کسی شجاعت دوباره از نو شروع کردن را ندارد. در طول مسیر، مقام تر شوید و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

به ترن هوایی کارآفرینی خوش آمدید
«اولین و مهم ترین عاملِ ایجاد یک کسب وکار موفق، این است که آن را دوست داشته باشید». در غیر این صورت، وقتی کار سخت شود، شما می مانید و کاری معمولی که از انجام آن هراس دارید.

کتاب های مشابه کتابچه ترن هوایی کارآفرینی