نظر شما چیست؟

کتابچه سرعت اعتماد

درباره آنچه همه چیز را تغییر می دهد «اعتماد در 356 روز سال به صورت 24 ساعته بر روی ما تاثیر می گذارد، صحبت می کند.

اعتماد روی تمامی روابط، معاشرت ها، پروژه های کاری، ریسک های کاری، و هر اقدامی که ما در آن نقش داریم تاثیر می گذارد و بسترساز آن ها می شود.

اعتماد، یک دارایی واقع بینانه، قابل لمس، کاربردی است که می توانید آن را به وجود آورید. اعتماد، فقط نوعی احساس سطحی و یا چیزی که صرفا داشتن آن مناسب باشد نیست. بلکه اعتماد نوعی داراییِ تجاریِ مستحکم است که می تواند حامل ارزش تجاری قابل سنجش باشد.

وقتی میزانِ اعتماد بالا باشد، سرعت عمل افزایش و هزینه ها کاهش می یابند. اعتماد به خود از توانایی های شما و ظرفیت تان برای تنظیم و رسیدن به اهداف و پایبندی به تعهدات نشات می گیرد. اگر گفته های خود را عملی کنید، آن وقت است که نسبت به اعمال خود احساس خوبی خواهید داشت. سپس آن احساس رضایت درونی و ثبات قدم، شما را شایسته ی اعتماد دیگران می سازد. قبل از این که ایجاد اعتماد در بین دیگران ممکن شود، باید اول به خودتان اعتماد کنید. اعتماد مسیری «از داخل به خارج» است.

برای این که در میان افراد جامعه مقبولیت پیدا کنید، باید ابتدا زیربنایی درونی داشته باشید که احساس خوبی به شما بدهد. اعتماد چیزی است که می توانیدآن را تغییر و افزایش دهید. در واقع شما می توانید در خلق کردن آن خبره شوید.

کتاب های مشابه کتابچه سرعت اعتماد