نظر شما چیست؟

تزلزل ناپذیر یا دستورالعمل آزادی مالی

به عنوان یک راهنمای مالی برای سرمایه گذاران عمل می کند و پیشنهاداتِ با ارزش در مورد چگونگیِ سرمایه گذاری در اختیار ما می گذارد.

مجموعه تصمیماتی که ما می گیریم، زندگی مان را شکل می دهند؛ نه شرایط مان. یک تصمیم خیلی مهمی که در طول زندگی مان باید بگیریم این است که بدون توجه به شرایط مان، خود را متعهد به خوشبخت کردن خودمان بدانیم.

نویسنده ی کتاب، تُونی رابینز، رازهای حوزه ی مالی را افشا می کند تا چشم سرمایه گذاران را باز کند که بتوانند الگوهای آسیب زا در رابطه با شرکت های سرمایه گذاری، هزینه های غیرضروری، مالیاتِ اختیاری و چیزهای دیگر را تشخیص دهند. تزلزل ناپذیر احساس آزادی مالی به سرمایه گذاران می دهد و به آن ها کمک می کند پایدار و نترس باشند.

کتاب، مراحل، اصول و حقایقی را با ما در میان می گذارد؛ همچنین؛ بر روی اشتباهات رایج تاکید می کند، راه حل هایی پیشنهاد می دهد و داستان های دیگری با ما در میان می گذارد. اینگونه فهم و استفاده از این نکات را، به عنوان مجموعه ای از راهنمایی هایی که مربوط به اقتصاد هستند، برای همه آسان می کند.

کتاب”تزلزل ناپذیر“ به خواننده ها نشان می دهد چگونه افسارِ درآمد سرمایه گذاری را در دست بگیرند و تنها از دور مشاهده گر نباشند تا قربانیِ شرایط غیرقابل پیش بینیِ بازار نشوند. همه خواهانِ تزلزل ناپذیری و خوشبختیِ همیشگی هستند. تزلزل ناپذیر بودن، تنها به پول محدود نمی شود، بلکه یک وضعیت روحی هم هست. تزلزل‎ناپذیر یعنی شخصی که با وجود روبرویی با آشفتگیِ محض، داری اعتمادبه نفس راسخ است.

کتاب های مشابه کتابچه تزلزل ناپذیر