نظر شما چیست؟
کتابچه در آتش هفت انتخاب برای آغاز یک زندگیِ الهام بخش

زندگی موهبت است، نه نفرین. مهم نیست که چه چیزی به دست می آورید، به عنوان موهبت به زندگی خود بنگرید. شما زندانیِ شرایط نیستید؛ شرایط شما را تعریف نخواهند کرد. شرایط را شما توصیف خواهید کرد. کیفیتِ زندگیِ ما به شرایط بستگی ندارد. هرچیزی ممکن است خوب یا بد باشد. کیفیتِ زندگیِ ما به دیدگاه مان بستگی دارد. چه چیزی را برای تمرکز کردن انتخاب می کنید؟

برای این که زندگیِ سرشار از انگیزه‏ای داشته باشید، باید هر روز هدفی را انتخاب کنید که شما را فراتر ببرد. باید یاد بگیریم در زندگی مان، اهدافی بزرگ تر از منافعِ شخصی داشته باشیم. بدونِ هدف، سرگردان خواهید شد.

همیشه نمی توانید آن چه برایتان اتفاق می افتد را کنترل کنید، اما می توانید واکنش خود را کنترل کنید.

شاخصِ شماره یکِ شادی در زندگی، قدردانی است. قدردانی شاخصِ اصلی ای است که می توانید دریابید هرشخص در زندگی اش خوشبخت هست یا نه. اگر به افرادی که همیشه در زندگی شان خوشحال هستند فکر کنید، می بینید که به احتمالِ خیلی زیادی، آن ها به طورِ باورنکردنی ای قدردانِ زندگی شان هستند.

جان اُولیری در سن 9 سالگی، دچارِ سوختگیِ 100% شد. این مصدومیتِ فاجعه بار، 100% منجر به مرگ می شود. "جان" زنده نمی مانْد. با این وجود، با کمکِ تفکراتِ فوق العاده ی پدر و مادرش و دیدار با شخصی مشهور، جانِ سالم به در برد. این کتاب باعث می شود خواننده ی آن به مبارزه ی روزانه یِ فردی قربانیِ سوختگی، نگاهی عمیق داشته باشد. اُولیری خواننده ی کتاب را وادار می کند تا دست از وانمود کردن به قربانی بودن بردارد و زندگیِ پیروزمندانه ای را شروع کند.

شما نمی توانید فکر کنید که با دور شدن از مشکلات، موفق شدن را انتخاب کرده اید، نه شکست را. این کتاب الهام بخش شما برای انجامِ این کار خواهد بود. به خاطر داشته باشید هر انسانِ زنده می تواند دنیا را تغییر دهد.

کتاب های مشابه کتابچه در آتش