کتاب کتابچه خودت را به فنا نده

از خیال پردازی دست بردارید و با زندگی واقعی خود روبرو شوید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه خودت را به فنا نده از خیال پردازی دست بردارید و با زندگی واقعی خود روبرو شوید

بهانه تراشی نکنید. بهانه ها فقط برای شانه خالی کردن هستند. با وجود اینکه بهانه تراشی راه فراری آسان می باشد، اما راه به جایی نمی برد. عبور از موانع می تواند دشوار باشد، باید یاد بگیرید که به موانع از این منظر نگاه کنید که می خواهید آن کار را انجام دهید یا نه. باید از خود بپرسید که آیا حاضر به انجام کاری هستید؟

بسیار مهم است که در مسیر دستیابی به اهداف خود، هر چه زودتر به مسیر اصلی خود بازگردید. آنقدر صبر نکنید تا دیر شود. همین حالا که زمان زیادی برای لذت بردن از نتایج، باقی مانده است، تغییر را ایجاد کنید.

شما همیشه در رابطه با اینکه چگونه می خواهید زمان و تلاش تان را متمرکز کنید، حق انتخاب دارید. همچنین همیشه انتخاب با شماست تا تغییراتی ایجاد کنید. شما می توانید بر روی هر چیزی که می خواهید تمرکز کنید. می توانید هر هدفی را که می خواهید تعیین کنید. شما همیشه در زندگی انتخاب هایی دارید. هیچوقت در مکان یا حالتِ حالِ حاضرتان باقی نخواهید ماند. همیشه این انتخاب را دارید که تغییر کنید و جلو بروید.

دیدگاهی که انتخاب می کنید تاثیر شگرفی بر روند و محتوای زندگی تان دارد. کارها و تجربه هایی که قادر به انجام آن ها هستید، بسته به اینکه کدام دیدگاه را انتخاب می کنید، متفاوت خواهند بود. اطمینان حاصل کنید که همیشه، سودمند ترین دیدگاه را انتخاب می کنید.

کتاب های مشابه کتابچه خودت را به فنا نده