کتاب کتابچه جلوگیری از مرگ زودرس

آشنایی با غذاهایی که از نظر علمی نقش شان در پیشگیری و معکوس سازی روند بیماری ها ثابت شده است

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
کتابچه جلوگیری از مرگ زودرس آشنایی با غذاهایی که از نظر علمی نقش شان در پیشگیری و معکوس سازی روند بیماری ها ثابت شده.

در دهه های اخیر، مصرف غذاهای دارای چربی و قند بالا افزایش یافته است. دسترسی و راحتی استفاده از غذاها و میان وعده های بسته بندی شده و فست سودها، تأثیر زیادی روی فراگیرشدن اضافه وزن در دنیای شده است و منجر به افزایش وقوع بیماری های مزمن، بیماری های قابل پیشگیری و مرگ زودرس شده است.

مشکلات فراگیر سلامتیِ ایجادشده به دلیل رژیم غذایی نامناسب، سالانه منجر به مرگ و میرهای بیشتری می شود. هر چند درمان های پیشرفته پزشکی منجر به درمان و برطرفسازی بیماری های قابل انتقال شده، اما مرگ و میر ناشی از مشکلات مربوط به سوءتغذیه، رو به افزایش است.

رژیم غذایی گیاهی، بهترین روش برای مراقبت از بدن و پیشگیری از مرگ زودرس است. تغییر رویکرد از غذاهای حیوانی و فرآوری شده به سمت غذاهای گیاهی و غیرفرآوری شده، می تواند تأثیر زیادی روی نه تنها سلامت جسمانی، بلکه سلامت ذهنی و رفاه و بهره وری داشته باشد.

سلامت جسمی با سلامت ذهنی ارتباط دارد و خوردن غذاهای سالم تر و بهتر منجر به سطح انرژی بالاتر، خواب و بهره وری بالاتر می شود، غذاهای گیاهی نه تنها برای داشتن طول عمر بیشتر، بلکه برای بهبود کیفیت زندگی همه- یا حداقل اکثر- افراد مفید است.
مصرف رژیم غذایی گیاهی، اثربخش ترین روش برای حل بیماری های مزمن و پیشگیری از بروز آن هاست.

در این کتاب با نام « جلوگیری از مرگ زودرس»، مایکل گِرِگِر استدلال می کند که رژیم های غذایی گیاهی، دارای مزیت هایی از نظر تغذیه هستند که انسان برای حیات و بقاء به آنها نیاز دارد، درعین حال، تأثیرات مضر غذاهای حیوانی را هم ندارند.

سه نکته اصلی که از کتابچه جلوگیری از مرگ زودرس می آموزیم:
• رژیم غذایی نامناسب روی مرگ زودرس تأثیر دارد
• غذاهای چرب و قندی، اعتیادآور و خطرناک اند
• رژیم های غذایی گیاهی می توانند جلوی بیماری های مزمن را بگیرند

کتاب های مشابه کتابچه جلوگیری از مرگ زودرس