کتاب کتابچه راز ذهن فوق العاده

10 قانون نامتعارف برای تعریف دوباره زندگی و موفق شدن به شکل مطلوبتان

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟
10 قانون نامتعارف برای تعریف دوباره زندگی و موفق شدن به شکل مطلوبتان

در کتابچه راز داشتن ذهن خارق العاده، «ویشن لاکیانی» آن چه که افراد موفق را خارق العاده می سازد، بررسی می کند و ده قانون معرفی می کند که با عمل به آن همه می توانند برای داشتن زندگی رضایت بخش تغییراتی بنیادین در خود ایجاد کنند.

به نظر نویسنده، سفر به سوی زندگی خارق العاده با آگاهی از تاثیرات قدرتمندی شروع می شود که فرهنگ بر فرد می گذارد. این سفر شامل دورانداختن مدل های قدیمی واقعیت، ایجاد مدل های قدرت بخش جدید، آموختن شاد بودن در زمان حال، و ساخت چشم اندازی برای آینده می شود. با این چشم انداز، ذهن های خارق العاده راه خود را می یابند و شروع به تغییر دادن دنیا می کنند.

ویژگی مشترک همه ی افراد خارق العاده این است که همه چشم اندازی بزرگ دارند که قوانین مرسوم و محدودیت های زندگی نمی تواند مانع آن ها شود. زندگی شان را وقف چیزهایی می کنند که دوست دارند و ندای درونشان را دنبال می کنند، نه چیز دیگری. دنبال کردن ندای درون یعنی دنبال کردن پایانی مثبت که بر انسانیت یا نسل های آینده تاثیر می گذارد. ندای درونی به قدری شما را هیجان زده می کند که تلاش در این راه به جای کار کردن، بیشتر شبیه به سرگرمی است.

برای یافتن ندای درون، هدف های نهایی خود را بیابید. وقتی می دانید به کدام سو حرکت می کنید، افراد و موقعیت های مناسب کمکتان می کنند به مقصد برسید. گوش کردن به ندای درونی برای تغییر دنیای اطراف خود، به زندگی شما معنا می بخشد و کار را تبدیل به بازی می کند.

کتابچه راز داشتن ذهن خارق العاده، ده سرنخی را که «لاکیانی» برای رسیدن به زندگی خارق العاده به دست آورده نشان می دهد. هر یک از چهار بخش کتاب، سطح متفاوتی از رمز خارق العاده بودن را ارائه می کند و هر یک از ده فصل قانونی را معرفی می کند که می تواند شما را به سوی زندگی خارق العاده هدایت کند.

کتاب های مشابه کتابچه راز ذهن فوق العاده