کتاب کتابچه صبح جادویی

رازی تضمین شده و مخفی برای تغییرِزندگی ِتان؛ قبل از 8 صبح

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتابچه صبح جادویی

کتاب صبح جادویی نوشته هال اَل رُود، چکیده ای از قرن ها مطالعۀ ذهن انسان ها، برای کمک به پیشرفت شخصی بوده و آن را در یک روند شش مرحله ای روزانه، به ما آموزش می دهد. این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا به جای تمرکز بر انتخاب چندین عادت متفرقه، یک سری از عادات پیوسته و متصل به هم را که مطابق میل تان می باشد، پرورش دهید. پس از عمل به دستورات این کتاب، خواهید فهمید به انگیزۀ خیلی زیادی احتیاج ندارد و نیروی حرکت شما را برای پیمودن در مسیر زندگی تان فراهم می کند.

کتاب صبح جادویی به شما کمک خواهد کرد تا با انجام تمرین های پیشرفت فردی و تبدیل آن ها به عادت های متعدد و برنامه ریزی صحیح برای پیدا کردن ارزش های خود، به رویاهای مطلوبتان برسید. این کتاب تاکنون به 27 زبان زندۀ دنیا ترجمه شده است. این کتاب به شما امیدی برای ایجاد تغییر در زندگی می دهد. شما برای شروع به یک قدم ساده احتیاج دارید و این قدم برای شما "صبح جادویی" می باشد.

گزیده کتابچه صبح جادویی

زمان های مختلفی برای انجام این عادات و فعالیت ها وجود دارند، اما زمانِ صبح به شدت توصیه می شود. انجام منظم و پی درپی این عادات به شما احساس لذت و رضایت می دهد. این احساس به شما اجازه می دهد تا از زمان خوابتان کم کرده و به روز خود شکل و فرمی هدف دار بدهید. روزی متوجه خواهید شد که با انجام این عادات، با زندگی کسل کننده خداحافظی کرده و به سمت رویاهای مصور خود حرکت کرده اید.

باید فعالیت هایی را که بیش ترین تأثیر را بر زندگی تان دارد انتخاب کنید. اَل رُود شش عامل و تمرین زندگی بخش که شامل: سکوت، مطالعه، نگارش، تصویرسازی، تایید و ورزش می شوند را پیشنهاد می دهد. این شش عامل می توانند در راهِ رسیدن به بالاترین درجۀ خوشبختی و کاهش استرس، شما را همراهی کنند.


کتاب های مشابه کتابچه صبح جادویی