امتیاز
5 / 4.7
نظر شما چیست؟
کتابچه طول عمر چرا پیر می شویم و چرا مجبور نیستیم پیر شویم

اغلب، توانایی های جسمی شماست که مشخص می کند چقدر زندگی خواهید کرد. افراد جوانتر، چابک تر و تندرست تر هستند و بعد از صدمه و بیماری، زودتر بهبود می یابند. افراد مسن تر، آمادگی کمتری دارند. هر چه پیرتر می شوید، زخمهای تان کندتر التیام می یابند.
هر چه پیرتر می شوید، در برابر صدمه یا بیماری آسیب پذیرتر می شوید و در واقع پیری یک نوع بیماری است.
خوشبختانه، می توانیم این حقیقت را به مردم بیاموزیم که مجبور نیستید پیری را بپذیرید. فناوری می تواند به تداوم زندگی و طولانی شدن عمر انسانها کمک کند. و هر چه بیشتر زندگی کنید، شاهد پیشرفتهای بیشتری خواهید بود که عمرتان را طولانی تر می کنند. فناوری به سرعت رشد می کند و ما بیشتر و بیشتر درباره بدنمان و نحوه عملکرد آن یاد می گیریم. مردم ساعت ضربان قلب دستشان می کنند و الگوی خوابشان را پیگیری می کنند. خیلی زود قادر خواهند بود با فناوری بیشتر ردیابی بهتری انجام دهند. چیزهایی که امروزه کشف شان غیرممکن بنظر میرسد، در آینده نزدیک ساده خواهد شد.
شما همین الان با اجرا کردن چند نکته ساده، می توانید عمرتان را طولانی تر کنید. مثلاً پیشنهاد شده است مصرف پروتئینهای حیوانی را کم کنید و بر غذاهای گیاهی تمرکز کنید. یا مصرف قند را کم کنید و گوشت قرمز نخورید. روزی 15 دقیقه ورزش کنید و تمرینهای بدنی انجام دهید. بصورت متناوب روزه بگیرید بعلاوه، فناوریهای زیادی وجود دارند که به سلامتی کمک می کنند.

کتاب های مشابه کتابچه طول عمر