کتاب کتابچه حافظه نامحدود

چگونه از استراتژی های یادگیری پیشرفته استفاده کنیم تا سریع تر یاد بگیریم، ...

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

حافظه نامحدود

چگونه از استراتژی های یادگیری پیشرفته استفاده کنیم تا سریع تر یاد بگیریم، مطالب بیشتری را به خاطر سپرده و بیش از پیش بازدهی داشته باشیم حافظه چیزی است که ما انسان ها را موجوداتی منحصر به فرد می کند، به طوریکه بدون حافظه هیچ درکی از وجودمان نخواهیم داشت. حافظه مکانی است که در آن نقش های خود را در زندگی ایفا می کنید، هر چیزی از رانندگی گرفته تا به یاد آوردن همسر و محیط کارتان، همه و همه به حافظه ی شما بستگی دارند.

آیا می دانید که شما به صورت بالقوه نامحدود هستید؟ آیا واقعاً می دانستید که توانایی شما تنها توسط تصورات تان محدود می شود؟ اگر می خواهید عازم سفری به سوی بهبود آن شوید، ابتدا لازم است افکار پوسیده ی خود را دور بریزید. باید نظامی از باورها برای خود بسازید که با روش زندگی جدیدتان تطابق داشته باشد. باید اعتقاد عمیق پیدا کنید که می توانید یاد بگیرید چگونه حافظه ی بهتری داشته باشید. وقتی چیز جدیدی می آموزید مغز شما تغییر می کند.


بنابراین، وقتی تصمیم بگیرید که روی کارتان بیشتر تمرکز کنید، ذهنتان یاری تان خواهد کرد تا به این مقصود برسید. برقراری ارتباط بین افکار، روشی مفید برای ایجاد پیوندهای بیشتر ذهنی است. یادگیری تنها ایجاد ارتباط بین اطلاعات قدیمی و اطلاعات جدید است. یک حافظه ی عالی تنها یک انتخاب است و حالا با این کتاب، تمام ابزارهای لازم برای مهارت پیدا کردن در این حوزه از زندگی را در اختیار دارید. خوشبختانه، با مسلط شدن به حافظه تان، به اعتمادبنفس خواهید رسید و از عهده حوزه های دیگر زندگی که نیاز به پیشرفت دارند هم برخواهید آمد.

کتاب های مشابه کتابچه حافظه نامحدود