کتاب کتابچه فرایادگیری

تسلط بر مهارت های سخت، پیشی گرفتن در رقابت و سرعت بخشیدن به شغل خود

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

فرایادگیری

یک نوع استراتژی خود محور است. شما باید خودتان انتخاب کنید که چه چیزی را و چرا می خواهید یاد بگیرید. این به آن معنی نیست که باید بطور تخصصی به خودتان آموزش دهید، فقط به این معنی است که باید خودتان این روش را انتخاب کنید. نکته ی مهم در فرایادگیری، صرفا داشتنِ دلیلی کاربردی نیست، بلکه انگیزه اصلی شما اشتیاق به آموختن است. وقتی به این شیوه عمل کنید، خیلی چیزها را می توانید تنها با کمک خودتان یاد بگیرید. باید زمان مناسبی را صرف کنید. می توان آن را بصورت پاره وقت یا چند هفته کار فشرده انجام داد. این بستگی دارد که برنامه ی شما چگونه است و برای بکار گرفتن خودتان چقدر زمان دارید.

فرایادگیری در اصل به شما یاد می دهد که یک مهارت جدید را با سریع ترین روش ممکن یاد بگیرید. دقیقاً مانند افرادی که با گذراندن وقت در یک کشور، زبان آن را یاد می گیرند، فرایادگیری، به معنای غوطه ور کردن هرچه بیشتر خود در آن مهارتی است که جست و جو می کنید و می خواهید یاد بگیرید. با این وجود روشی که در مدرسه آموخته ایم، ممکن است مؤثرترین روش یادگیری نباشد. در این کتاب روش های زیادی وجود دارد که ایده های سنتی شما را در مورد یادگیری به چالش می کشد.

توجه داشته باشید که نویسنده می داند یادگیری به روش های بسیار متفاوتی انجام می شود و شما را ترغیب می کند چیزهایی را پیدا کنید که برایتان مفید باشد. سپس، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید موانع را تحت فشار قرار دهید تا بتوانید به تسلطی دست یابید که شاید قبلا دست یابی به آن در مدت زمان کوتاه برایتان غیر ممکن بوده است.

مهم نیست یک شخص دوست دارد چه مهارتی را بیاموزد، اگر از نکات مربوط به فرایادگیری استفاده کنید، خودتان را برای رسیدن به موفقیت آماده کرده اید. حتی اگر شما در مورد مهارتی که می خواهید بیاموزید اطلاعات کاملی ندارید، فرایادگیری به شما چیزهای بیشتری در مورد خودتان و نحوه مواجه شدن با مشکلات روزانه می آموزد. سخت کوشی در امور دشوار، در کلِّ زندگی شما، مزایای ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت.

کتاب های مشابه کتابچه فرایادگیری