نظر شما چیست؟

فروش رقابتی 

 به دست گرفتن کنترل مذاکره با مشتری 

کتاب "فروش رقابتی" درباره ی فرایند فروش ِدشوار است. مشتریان می خواهند که فروشنده ها آنها را با ابراز ایده های جدید و مبتکرانه به تفکر وادارند تا از این راه به مشتری کمک کنند موفقیت بیشتری به دست آورد. امروز، چگونه می فروشید، برابر یا حتی مهم تر از آن است که چه چیزی می فروشید.

تداوم موفقیت نیروی فروش در کارش، به اهمیت جریان تولیدات بستگی دارد. با عرضه ی ارزش های والاتر از طریق دورنماهایی که مشتریان خودشان نمی توانند به تنهایی کشف کنند یا تغییر و گسترش دهند، فرضیات مشتری را به چالش بکشید.

توانایی گفت وگوی درست با دیگر خطوط شرکت، عامل کلیدی و مهمی است. درست همان اندازه که در مورد فرایند فروش صدق میکند، ضروری است مشکلات شرکای داخلی خود و دورنماها و دیدگاه های خاصی را که بخش شما قادر به ارائهشان است بدانید. به این ترتیب، میتوانید با عرضه راه حل های تان به آنها کمک کنید. این ویژگی هاست که به شما و تیم تان جایگاه می بخشد. از مهارت و تبحر خود بهره بگیرید تا به دیگران کمک کنید در نقش شان ماهرتر شوند و همه برنده باشند.

مدیریت عالی فروش، بر محور نوآوری می چرخد، به نحوی که توانایی های تأمین کنندگان را به موانعی که در برابر مشتری قرار دارد و به خاتمه ی فروش مرتبط می سازد.

 درباره نویسندگان: 

مَت دیکسُون رهبر گروه سرویس های مالی و خدمات ارتباط مشتری سی ای بی در آرلینگتُون (Arlington) ایالت ویرجینیا است. او همچنین سخنران مشهور و مشاور فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان، و تجربه ی مشتریان است. مت همان طور که در این کتاب نشان می دهد و اولین کتابش هم هست، در زمینه ی تجارت می نویسد. «فروش چالشگر»، جزو پرفروش های سایت آمازون و وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) بود. هاروارد بیزینس ریویو (Harvard Business Review) هم این کتاب را چاپ کرده است. مت مدرک دکتری خود را از دانشگاهی در پیتسبورگ (Pittsburg) کسب کرده است. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته ی مطالعات بین الملل کالج مونت سَنت مِری(Mount Saint Mary) اِمیتسبورگ (Emmitsburg) در مریلند (Maryland) گذرانده است.

برِنت آدامسُون مشاور اجرایی اصلی سازمان سی ای بی است و در دانشکده اقتصاد استفان.ام راس(Stephen M.Ross) میشیگان تحصیل کرده است. برِنت صرفاً یک نویسنده نیست؛ او ایده های مبتکرانه ی فوق العاده ای دارد، سخنران برجسته ای است و انتقالات تجاری زیادی را تسهیل می کند. او در زمینه ی فروش و بازاریابی حرفه ای تجربه های بین المللی دارد و با عالی ترین رهبران بازرگانی، در قالب فروش شرکت با شرکت (B2B) همکاری کرده است.

کتاب های مشابه کتابچه فروش رقابتی