نظر شما چیست؟

کتابچه قوانین طبیعت بشر

The Laws of Human Nature

کتاب تامل برانگیزی است که پس از مطالعه اش، احساسی دوگانه مابین ستایش و ترس و هراس از بشریت به شما دست می دهد. این کتاب، تنها در مورد جنبه های منفی طبیعت بشر نیست. بلکه برخی از صفات مثبتی را که همه ی ما باید از آن ها سرمشق بگیربم، پوشش داده است. به همان اندازه که ممکن است فکر کنیم از لحاظ تکنولوژیکی پیشرفته و مدرن شده ایم، طبیعت ما به همان اندازه ی اجدادمان نخستین و ابتدایی مانده است.

این کتاب همچنین بر این نکته تأکید دارد که کودکی و تربیت شما، تأثیر عمده ای در رشد شخصیت شما دارد. ما همه به نوعی عاشق خود هستیم، حالا حس برخی در این طیف عمیق تر از دیگران است. مأموریت ما در زندگی این است که با این خودپرستی یا عشق به خود کنار آمده و یاد بگیریم بیشتر به دیگران توجه کنیم. ما همچنین می بایست آن دسته از خودشیفته گان ِخطرناک ِمیانِ خود را به موقع بشناسیم، قبل از اینکه در دام نمایش های آن ها افتاده و اسیر حسادت هایشان شویم.

هدفِ کتاب، نشان دادن ِبهترین و بدترین مسیرهای طبیعت بشر به شماست تا بیشتر از آن ها آگاه شوید. رابرت گرین از خوانندگان می خواهد شخصیت شان را تحلیل کنند و ببینند که آیا به یک عیب یا نقص خاص دچار هستند یا نه و یاد بگیرند چطور آن را برطرف کنند. این کتاب طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد، از مبحث تکامل گرفته تا معنویت، اقتصاد، سیاست و مذهب. گرین تمام این موضوعات را بهم پیوند زده تا نمایی از طبیعت بشر و اینکه چگونه خودمان را بهتر درک کنیم به تصویر بکشد. اکنون زمان آن رسیده به منطق تان اجازه دهید تا همه چیز را تحت کنترل خود بگیرد. یاد بگیرید چگونه منطقی باشید و در مورد هرچیزی به خوبی فکر کنید.

کتاب های مشابه کتابچه قوانین طبیعت بشر