کتاب کتابچه مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید

آنچه مردان واقعا در مورد عشق،روابط،صمیمیت و تعهد میاندیشند

امتیاز
5 / 5.0
نظر شما چیست؟
هر مردی در زندگی خود به سه چیز نیاز دارد :پشتیبانی، وفاداری و رابطه . همچنین زنان موجودات پیچیده ای هستند که نیازهای بسیار گوناگونی دارند. انتظار زنان از مردان این است که آنچه می خواهند و نیاز دارند را برایشان فراهم کنند، بدون اینکه زنان از این خواسته یا نیاز حرفی بزنند.

مردان نیاز دارند کسی هوایشان را داشته باشد، اینگونه حس می کنند پادشاه سرزمین خود هستند. هر مردی وقتی از در خانه بیرون می رود، خود را آماده نبرد کرده است. مردان همواره باید مراقب و در کمین باشند. اگر از مردان تشکر کنید و بگویید قدر زحماتشان را می دانید، آنها بیشتر و سخت تر تلاش می کنند. مردان نیاز دارند این کلمات را بشنوند. دلگرمی دادن باعث می شود بخواهند کارهای بیشتری برای شما انجام دهند.

مردی که از نظر زنان ایده آل است مردی است که شیوه عشق ورزی اش مثل زنان باشد؛ با همان شدت، صبر، مهربانی و گرمی. این روزها خانم ها احساس نمی کنند که محتاج مراقبت یک مرد باشند. مردان عاشق اینند که حس کنند کسی نیازمندشان است. اگر مردی نتواند نیازهای مادی زنی را که دوست دارد فراهم کند یا حس کند خانم به او احتیاجی ندارد، خود را حقیر می شمرد. غریزه مردان به اینکه فراهم کننده نیازهای دیگران باشند عامل انگیزه بخش آنان است. البته مردانی هم هستند که از تامین نیازهای مادی زنان سر می پیچند.

سه چیزی که باعث میشود مردان احساس مرد بودن کنند عبارتند از: عنوان آنها، جایگاه شغلی و مقدار درآمدی که دارند. به بیان دیگر: چه کسی هستند، چه کاری انجام میدهند و چه مقدار پول درمیآورند. مردان تا زمانی که در این سه حوزه به نتیجه نرسیده باشند، نمی توانند توجه خود را روی زنی بگذارند. زیرا در این صورت مدام حواسشان از ارتباط پرت می شود.

کتاب های مشابه کتابچه مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک خانم رفتار کنید