نظر شما چیست؟

سکون کلید موفقیت است

از رایان هالیدی

امروزه همه چیز پر سر و صدا تر شده است. امروزه به همهمۀ محیط، باید صدای تلفن همراه، مکالمات و صدای هواپیمای بالای سرمان را نیز اضافه کنیم. ایمیل های لبریز شده از پیام و اعلان های پشت سر هم بر روی شبکه های اجتماعی، به شدت ما را تحت فشار قرار می دهند. در یک دنیای پر سر و صدا و پرمشغله، سکون تنها راه رسیدن به آرامش، شفافیت ذهن وشادکامیست.

اگر بتوانند آرامش را در درون خود پیدا کنید، حتی اگر محیط پیرامون آن ها در جنگ باشد، باز هم می توانند فکر کنند و کار کنند و حالشان خوب باشد. کاستن از سرعت امور و مقاومت در مقابل هیجانات آنی، می توانند ما را از سخت ترین بحران ها عبور دهند. در زمان حال زندگی کنید و ورودی های زندگی خود را محدود کنید. شادی و رضایت ما در زندگی، در گرو دستیابی به سکون روح است و ما فقط زمانی می توانیم واقعا شاد باشیم که علاوه بر ذهن آرام، روح آرامی نیز داشته باشیم.

با رسیدن به سکون، می توانیم به جای ضربه خوردن از دنیای پرآشوب اطرافِ خود، کنترل بهتری بر روی تصمیمات و زندگی خود پیدا کنیم. در دنیای پرمشغله، گیج کننده، و توقف ناپذیر امروز، بسیار مشکل است که به سکون برسیم. اما سکون، یک سلاح مخفیست. سکون، لحظاتی سرشار از شفافیت ذهن و خلاقیت را برای شما به همراه می آورد و به شما کمک می کند تا بر خُلقیات خود مسلط شوید و لذت زندگی را دریابید و قدردان آن باشید.

کتاب "سکون، کلید موفقیت است "، اهمیت سکون و درنگ را به نشان می دهد؛ سکونی که ارمغان آن، تفکر شفاف، دوری از عوامل حواس پرت کن، غلبه بر هیجاناتِ لحظه ای و پیدا کردن شادکامی در زندگیست. با تأملی بر دانش و تاریخ و همچنین عادات افراد موفق مانند ورزشکاران، رهبران و موسیقی دانان به این نتیجه می رسیم که دستیابی به سکون، روشی قدرتمند برای رسیدن به رضایتمندی و موفقیت در زندگیست.

کتاب های مشابه کتابچه سکون کلید موفقیت