نظر شما چیست؟

معرفی کتابچه ماندگار

عادات موفق شرکت های چشم اندازگرا

جمیز کالینز بعد از انتشار کتاب "از خوب به عالی" که یکی از پروفروش ترین کتاب های کسب و کار می باشد این بار در کتاب ماندگار به تجزبه و تحلیل شرکت هایی می پردازد که در بلند مدت به موفقیت رسیده اند. 

 سازمان هایی که در بلندمدت موفق هستند، از توانایی تغییر و تکامل دایمی و فراتر رفتن از محصولات کنونی تولیدی، به سمت تولید محصولات در حوزه های جدید و ناشناخته بازار، برخوردارند.

یک شرکت چشم اندازگرا بایستی هم ایدئولوژی ای مرکزی و هم اشتیاقی خستگی ناپذیر برای پیشرفت داشته باشد. خلق شرکتی ِموفق و معتبر که رشد کرده و پیشرفت داشته باشد، چشمگیرترین دستاورد در جهان کسب وکار تلقی می شود.

 بهترین شرکت ها در تاریخ، شرکت های چشم اندازگرا هستند.
منظور از شرکت های چشم اندازگرا، شرکت های برتری است که در هر یک از زمینه های کسب وکار مشغول به فعالیت می باشند. این شرکت ها در سطح بین المللی وجهه شناخته شده ای دارند، به نحوی که در زمینه انتخابی خود به تعالی دست یافته اند.

 شرکت های چشم اندازگرا در مدت زمانی طولانی عملکردی عالی از خود نشان داده اند، و چرخه های زندگی محصولات متعدد و نسل های متعددی از رهبران فعال را به خود دیده اند.

شرکت های چشم اندازگرا واقعیت را نادیده نمی گیرند. بلکه به جایش، تمرکز خود را بر روی اتخاذ کردن شیوه های کسب و کاری می گذارند که با ایدئولوژی ها و جاه طلبی های کسب وکاری شان تجانس داشته باشد.

کتاب های مشابه کتابچه ماندگار