کتاب کتابچه مربی تریلیون دلاری

راهکارهای رهبری در سیلیکُون وَلی از بیل کمپبل اِریک اِشمیت، جاناتان رُوزنبرگ و آلِن ایگِل

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

کتابچه مربی ترلیون دلاری

راهکارهای رهبری در سیلیکُون وَلی از بیل کمپبل، اریک اِشمیت، جاناتان رُوزنبرگ و آلِن ایگِل

داستانِ زندگی قهرمانِ سیلیکُون وَلی، بیل کَمپبل را شرح می دهد؛ قهرمانی که در سنین بالا از مربیگری فوتبال به مربیگری مدیران تغییر جهت داده و تاریخِ کارآفرینی را در کشورِ خود دگرگون کرد. این کتاب بر اساس اطلاعات شخصیِ نویسندگان از مهارت های خارق العاده بیل کَمپبل و با مصاحبه های بیش از هشتاد تن از افرادی که او را می شناختند، نوشته شده است.

این کتاب همچنین در آمازون به عنوان یک زندگینامه پرفروش در مورد متخصصین کسب وکار شناخته می شود. رتبه آن در مدیریت و رهبری کسب وکار، سه است.
یکی از وظایف مربیان افزایش خودآگاهی افراد است؛ اما برای این منظور، فرد تعلیم گیرنده باید آنقدر تواضع داشته باشد تا دریابد که تا چه حد جای پیشرفت دارد. همواره باید «افراد»، اولویتِ اصلیِ مدیر باشند. به این معنا که با کارمندان با احترام رفتار شود، اهداف فردی آن ها در نظر گرفته شود و با توجه به رفاه آن ها تصمیم گیری شود.
بیل کَمپبل به اهمیتِ آموزش مدیران برای خدمت گزاری به تک تکِ اعضای تیمشان معتقد بود.

به این معنی که نه تنها به آن ها کمک کنید یک مشکل کاری را حل کنند، بلکه در مورد تمام منابع، نظیر زمان خود سخاوتمند باشید و باید در کمک به شبکه تیم در راستای منافع شخصیشان بخشنده باشید.
بیشترِ موفقیت بیل کَمپبل در مربیگری به شخصیتش بستگی داشت. بااین حال، این اصول قابل یادگیری هستند. نویسندگان توصیه می کنند که وقتی افراد به دلیل نداشتنِ احساس کاملاً طبیعی، در بکارگیری این اصول در کشمکش هستند، هیچ راه حلی ساده تر از تمرین کردن وجود ندارد.
بنیان گذاران، سزاوارِ عشقِ خاصی هستند، زیرا آن ها افرادی هستند که به طور طبیعی بیشترین اشتیاق را نسبت به شرکت داشته و در نتیجه به طرز خستگی ناپذیری کار خواهند کرد تا هدف اصلی شرکت را تحقق بخشند.

کتاب های مشابه کتابچه مربی تریلیون دلاری