کتاب کتابچه موهبت های نقصان

این تصور را که چه کسی باید می بودید رها کنید و همانی که هستید را با آغوش باز بپذیرید

امتیاز
5 / 0.0
نظر شما چیست؟

معرفی کتابچه موهبت های نقصان

این تصور را که چه کسی باید می بودید رها کنید و همانی که هستید را با آغوش باز بپذیرید

ما انسان ها موجوداتی اجتماعی هستیم و به همین ترتیب می خواهیم کسی ما را دوست داشته باشد و از ما مراقبت کند، دقیقاً به همان اندازه که می خواهیم از شخص دیگری مراقبت کنیم. 

مردم برای این که بتوانند صمیمانه زندگی کنند، به شجاعت، دلسوزی و ارتباط نیاز دارند. اما موانعی نیز در راه رسیدن به زندگی صمیمانه وجود دارد. مانند شرم، ترس و ضعف. علاوه بر این، این صفات منفی که اغلب می تواند ما را از زندگی کردن صمیمانه باز دارد ذکر می کند.

 ما بایستی ناقص بودنِ شخصیت مان را همان گونه که هستیم بپذیریم و قبول کنیم و یاد بگیریم که چگونه با خودمان زندگی کنیم. خود بودن همچنین نقش مهمی در یک زندگی صمیمانه دارد، اما خود بودن همیشه کار ساده ای نیست. اما برای این که زندگی صمیمانه ای داشته باشیم، لازم نیست دیگران به شما بگویند چه کسی هستید و چه کسی باید باشید.
کتاب موهبت های نقصان توضیح می دهد که زندگی صمیمانه چگونه است. این کتاب توسط برنی براون نوشته شده و توضیحات عملی ارائه می دهد. 

کتاب موهبت های نقصان به خواننده خود چشم انداز دیگری از زندگی کلی بشر نشان می دهد. چشم اندازی که هم جنبه های خوب و هم جنبه های بد زندگی را می نمایاند. این کتاب همچنین راهنماییست که مطمئناً می تواند به مردم کمک کند زندگی خود را از زاویه دیگر ی ببینند.

کتاب های مشابه کتابچه موهبت های نقصان