دانلود و خرید کتاب زنان عنکبوتی از نرجس شکوریان

امتیاز
5 / 4.3
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
30,000
10%
ت 27,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
82,000
10%
ت 73,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زنان عنکبوتی

کتاب زنان عنکبوتی در مورد برخی اتفاقاتی است که در فضای مجازی برای دختران رخ می دهد که نهایتا منجر به سو استفاده از آنان می شود. نویسنده کتاب زنان عنکبوتی نرجس شکوریان است که در این اثر یک پرونده امنیتی واقعی را روایت می کند.
این پرونده امنیتی واقعی با موضوع پوشش جعلی است که در جهت سوء استفاده از زنان و دختران فعالیت می کند و توسط یک گروه بهایی ایجاد شده است. این گروه بهایی مرتبط با یکی از شبکه های خارج از کشور بوده است.

یکی از فریب خوردگان این جریان، در کتاب زنان عنکبوتی روایت می کند که چگونه فریب خورده است. همچنین در کنار روایت آنچه به او گذشته است، نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقم خوردن چیزی که او تجربه کرده است را در قالب یک داستان تشریح می شود.

 

بخشی از متن کتاب زنان عنکبوتی

من فقط عکسای خودمو می ذاشتم. عکس های مهمونیا و گردشایی که می رفتم. یا گردش و تفریح. عکسای خودمو دوست داشتم. البته برام مهم بود که لایک و پیام هم داشته باشم. پیجم مثل بچه م شده بود. مثل خونه خودم. هم دوستش داشتم، هم توش راحت بودم. خیلی راحت …
همین که نامحدود بود و آزادی رو لمس می کردم، احساس قدرت می کردم. سینا همراه افسر عملیات رفت سمت مترو و شهاب سمت میدان آزادی! زن که در تور قرار گرفت… همراهش شد تا شلوغی مزخرف مترو.

تمام زوایای این ایستگاه را حفظ بود و نقطه ی اصلی وصل میکروفون را در نظر داشت. نگاهی به نیرو انداخت و او سری تکان داد. زمان وصل میکروفون که رسید، نیرو مقابل زن قرار گرفت و کیف دستیش را رها کرد. تمام محتویات کیف پخش زمین شد. نیرو عصبی و با ناراحتی رو به زن گفت:

– خانوم … خانوم ! این چه وضعشه؟

زن کمی عقب کشید و هراسان از عکس العمل او خم شد تا وسایل را جمع کند. وسایل کیف بیشتر از آنی بود که راحت جمع شود و غرغرهای نیرو، زن را وادار کرد تا بنشیند و کیفی که رو دوشش بود را زمین بگذارد. سینا خودش را رساند. نشست و گفت:

– زن ها همیشه گیجند. ببین خانم با کیف این آقا چه کار کردی؟

نیرو با ابروهای در هم رفته از زن دفاع کرد:

– نه آقا خب این خانوم حتما کار داشتند که عجله کردند. الان هم با هم جمع می کنیم. شما زحمت نکشید. خانم شما هم خودتون رو ناراحت نکنید. حین گفت وگو سینا میکروفون را نصب کرد؛ وسایل جمع شد و نیرو با زن همراه شد!
زن از موقعیت پیش آمده راضی بود، سر صحبت را با نیرو باز کرد و چرایی عجله اش را گفت. فرصت پدید آمده بود. بعد از مترو هم با توجه به هم مسیر شدنشان نیرو را کشاند سمت محل کارش.

 

دانلود و خرید کتاب زنان عنکبوتی (pdf و چاپی)

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان دانلود کتاب pdf زنان عنکبوتی و همچنین خرید کتاب چاپی زنان عنکبوتی فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب هرکدام از این 2 حالت تهیه کنید.

صفحات کتاب :
240
کنگره :
PIR8123
دیویی :
8فا3/62
کتابشناسی ملی :
5963626
شابک :
978-622-6084-95-6
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه زنان عنکبوتی