کتاب تجزیه و تحلیل تکنیکال (ویرایش دوم) pdf

بازار بورس

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 18,000
نظر شما چیست؟
هر چیزی که سرمایه گذار نیاز به دانستن دارد افزایش سود، کاهش ریسک، و بدست آوردن درآمد بیشتر

این کتاب حاصل گردآوری و ترجمه چندین کتاب مرجع در حوزه تجزیه و تحلیل تکنیکال می باشد. بخش اعظم برگفته شده از آخرین نسخه چاپ شده اثر کلیفورد پیستولس با نام TECHNICAL ANALYSIS FOR THE REST OF US به تاریخ 2015 است. همچنین از کتاب برجسته TECHNICAL ANALYSIS PLAIN AND SIMPLE جهت تکمیل فصل تحلیل نمودار های شمعی استفاده شده است.

این عناوین پر فروش ترین و معروفترین کتابها در زمینه تجزیه و تحلیل تکنیکال می باشند که مورد استفاده سرمایه گذاران بازار بورس، پژوهشگران، اساتید و دانشجویان قرار گرفته است.

تجزیه و تحلیل تکنیکال یک روش بسیار معروف برای درک و بدست آوردن سود در بازار سهام است. یکی از دلایل معروف بودن این روش کاربرد آن در شرایط بازار گاوی (افزایشی) و خرسی (کاهشی) است. دلیل دیگر این است که این روش بر پایه رابطه بنیادی بین عرضه و تقاضا می باشد و چطور این رابطه باعث ایجاد فرصت در بازار سهام می شود. دلیل سوم که مهم ترین آن است سرمایه گذار یاد میگیرد که سهام را با حداقل قیمت بخرد و با حداکثر قیمت بفروشد.

برنامه های مالی در تلویزیون تعداد زیادی نمودار را نشان میدهند که در بر گیرنده رفتار قیمت سهام است. بعد از مطالعه این کتاب، شما یاد خواهید گرفت که رفتار های قیمتی را تشخیص دهید و از هر نمودار الگوی خاص آن را درک کنید. این مهارت بسیار کاربردی است و شما را قادر می سازد که با سرعت زیاد فرصت های سرمایه گذاری را تشخیص داده و درآمد خود را متحول کنید.
کتابشناسی ملی :
6142445
شابک :
978-622-619509-6
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
144
کنگره :
‏‫‬‮‭HG4529‏
دیویی :
‏‫‬‮‭332/64

کتاب های مشابه تجزیه و تحلیل تکنیکال (ویرایش دوم)