امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بزبز زنگوله پا

در کتاب بزبز زنگوله پا نویسنده با زبانی ساده و کودکانه اتفاقاتی را که برای بزبز زنگوله پا و بزغاله هایش می افتد را بیان می کند و فضای تخیلی شیرینی را در ذهن کودکان تصویرسازی می کند. در کتاب بزبز زنگوله پا داستان هایی چون "آش خوش مزه"، "لحاف گرم"، "گرگ برفی"، "گرگ باغبان"، "بچه خرس" و "کلوچه های ننه بزرگ" روایت می شود که در هر کدام بزغاله ها سعی می کنند از دست گرگ بدجنس که سعی دارد آن ها را بگیرد فرار کرده و با هوشیاری از خود مراقبت می کنند.

شنگول و منگول و حبه انگور با توجه به توصیه های مادر خود هربار در مقابله با گرگ قصه پیروز شده و تجربیات زیادی را کسب می کنند. یکی دیگر از ویژگی های بارز کتاب هماهنگی تصاویر با سیر قصه است که باعث شده کودکان از لحاظ بصری هم بتوانند با داستان همذات پنداری نزدیکی داشته و درک بهتری از محتوای داستان در ذهنشان نقش ببندد.

گزیده کتاب بزبز زنگوله پا

بزبز زنگوله پا، یک سبد بافت. آن را از سقف خانه آویزان کرد و به بزغاله هایش گفت: « اگر روزی من در خانه نبودم و گرگ آمد، بروید توی این سبد و طناب را بکشید. » آن روز خیلی زود رسید. بزبز زنگوله پا بچه هایش را صدا کرد و گفت: «مواظب خودتان باشید. خانه را تمیز کنید، ظرف ها را هم بشویید. من زود برمی گردم و برایتان یک آش خوشمزه می پزم. » و رفت. در خانه باز مانده بود.

صفحات کتاب :
28
کنگره :
‭‮دا‬130‬‭ط152ب ز 1394‬
کتابشناسی ملی :
3911243
شابک :
978-964-12-0966-9‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه بزبز زنگوله پا