امتیاز
5 / 4.7
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بی خانمانی که میلیاردر شد

در کتاب بی خانمانی که میلیاردر شد ، آندرس پیرا به همراه جو ویتالی(بازیگر فیلم معروف راز)، شما را با هجده اصل اساسی و مهم برای کسب ثروت و ایجاد فرصت نامحدود در آشنا می کند.
آندرس یکی از موفق ترین سرمایه گذاران املاک در تایلند است و شرکت او به اسم Condos & Homes موفقیت بسیاری کسب کرده است. او با الهام گرفتن از تغییرات گسترده زندگی خود، در این کتاب تمام تجربیات و درس هایی که از مسیرش گرفته است را به شما یاد می دهد.

او از یک فرد بیکار و بی خانمان که شب ها در سواحل تایلند می خوابید و پول غذای خود را نداشت، به یکی از میلیاردران تایلند تبدیل شده است.
این هجده اصل، ترکیبی از تمام درس ها و تجربه هایی است که آندرس پیرا از مربیان ماهر و با تجربه ی خود از جمله جک کنفیلد، برایان تریسی و باب پراکتور گرفته است.

آموزش های این میلیاردر موفق کاملاً اثبات شده هستند و بررسی های داستانی کسب و کارهای موفق که برای هر اصل درنظر گرفته شده است، به شما ثابت می کند که این اصول واقعی هستند و نتیجه می دهند.
نکته ی جالب در مورد این کتاب این است که هر اصل شامل تمرینات عملی می باشد که می توانید انجام دهید و پیشرفت خود را پله به پله ببینید.
شما با خواندن و عمل کردن به تمرینات این کتاب می توانید به هرکسی که می خواهید تبدیل شوید، هرکاری که می خواهید بکنید و هرجایی که می خواهید بروید. افراد موفق و ثروتمندی مانند دبی آلن، گی هندریک، باب پراکتور، و جک کنفیلد خواندن این کتاب را پیشنهاد کرده اند.

صفحات کتاب :
214
کنگره :
‏‫HF 5386‮‬
دیویی :
‏‫650/1‮‬
کتابشناسی ملی :
5963331
شابک :
‏‫‭978-622-6264-46-4‬
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه بی خانمانی که میلیاردر شد