امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 65,000
نظر شما چیست؟
من طی 15 سال گذشته زمان خود را در کنار ورزشکاران بسیار برجسته جهان گذرانده ام. اکنون من به مردم تدریس می کنم که چگونه همان راهبردها را در تجارت و زندگی خویش به کار گیرند که بازیکنان نخبه و تیم هایشان از آن ها برای رسیدن به یک سطح جهانی استفاده کرده اند. هدف من از نوشتن این کتاب بسیار روشن است- آموزش دادن و الهام بخشیدن به خوانندگان تا هر چه سریع تر برای بهبود و رشد نگرش ها، عادت ها و ارزش های خودشان اقدام به عمل نمایند.

اولین گام حتمی برای بهبود عمل این است که یاد بگیریم اکنون چگونه زندگی کنیم. شادترین، پرنفوذترین و موفق ترین افرادی را که تا کنون ملاقات کرده ام، این توانایی را داشتند که تمام توجه خود را به زمان حال متمرکز کنند. آن ها آموخته بودند که چگونه بر این سه مورد تمرکز کنند:

1- بازی بعدی
2- توانایی مدیریت
3- انجام عمل

ابزارهای مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت در دسترس همگان قرار دارد. این ابزارها به طور آشکار توسط افراد بی شماری به اشتراک گذاشته شده است، کسانی که از آن ها به شکل عالی استفاده کرده اند. هر آنچه که ما نیاز داریم تا شادی، رضایت و شادکامی، اعتماد، تأثیرگذاری و موفقیت خود را به حداکثر برسانیم برای مطالعه در دسترس است. اما استفاده از این راهبردها در عمل، تبدیل آن ها به عادت و زندگی با آن ها به شکل روزمره آسان نیست و در دسترس ما قرار ندارد. و این همان دلیلی است که من این کتاب را نوشتم.

شما باید انتخاب کنید که عمل کنید- تا اطلاعات و دانشی که در اینجا مطرح شده است را بکار بگیرید و به یک هم گروهی و رهبر مؤثرتر و باکفایت تر تبدیل شوید. شما باید انتخاب کنید تا بتوانید فاصله بین آنچه می دانید و آنچه انجام می دهید را کاهش دهید. آنچه امروز شما انتخاب می کنید، تعیین خواهد کرد که در آینده شما کجا قرار دارید.

کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید به شما کمک خواهد کرد تا پاسخ های خود را برای این سؤالات حیاتی جستجو کنید:
1. چه چیزی را نیاز دارم از دست بدهم و آن را قربانی کنم؟
2. چه مهارتی را نیاز دارم بدست آورم؟
3. مالکیت چه چیزی به من کمک می کند از آن سود ببرم؟
4. باید منتظر چه چالش هایی باشم؟
5. چه عادت هایی را نیاز دارم تغییر دهم؟

کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید جرقه آغازینی برای بالابردن سطح بازی خودتان، در هر مرحله ای از زندگیتان است. این کتاب برای شما ابزارها، مفاهیم، داستان‎ ‎ ها، درس ها و وظایف عملی را فراهم می نماید که من از افراد برجسته بسیاری آموخته ام. در این کتاب گفتگوها و مشاهدات بسیار مؤثر و سرشار از مفاهیمی را با شما به اشتراک می گذارم که حاصل ارتباط با افراد موفق و نخبه بی شماری است. اما عمل واقعی وابسته به میزان تلاش خود شما است. بعد از اتمام این مطالب، شما نمی توانید از هیچ شخص دیگری انتظار داشته باشید تا شما را به سمت اهدافتان هل دهد.

کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید چگونه سازماندهی شده است
این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: "بازیکن"، " مربی" و "تیم"، که در تجارت به ترتیب با کارمند، مدیر/ مدیرعامل، و سازمان مرتبط است. هر بخش شامل پنج ویژگی است که برای موفقیت در آن نقش ویژه مورد نیاز است.
تمام این سه بخش با یکدیگر در ارتباط هستند:


نکته مهم این است که هیچ یک از این بخش ها به طور متقابل منحصر به فرد نیستند و هر بخش ویژگی های با ارزشی دارد که برای هر شخصی قابل اجراست. رفتارهای کلیدی برای یک مربی می تواند توسط یک بازیکن کنونی نیز انجام شود (یا بعداً اگر او می خواهد در آینده مربی شود)- و بالعکس- و یک تیم تنها زمانی درست عمل می کند که بازیکن ها و مربیان نقش های خودشان را به بهترین شکل ایفا نمایند.

من عمداً کتاب سطح بازی خود را بالا ببرید را به سه بخش تقسیم کردم تا دید دقیق تری نسبت به هر جنبه و فرصت مناسب زندگی داشته باشیم، همانطور که هر یک از ما نقش خود را به عنوان بازیکن، مربی و هم تیمی در مراحل زندگیمان به بهترین شکل ایفا می کنیم. بدون توجه به سن یا شغلتان، من تضمین می کنم که شما به طور پیوسته در هر یک از این موقعیت ها قرار دارید (و اغلب در یک لحظه در دو یا سه نقش خدمت می کنید).
صفحات کتاب :
496
کنگره :
HD5386
دیویی :
650/1
کتابشناسی ملی :
6168150
شابک :
978-622-712614-3‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه سطح بازی خود را بالا ببرید