کتاب فیک pdf

چگونه دروغ ها باعث فقیرتر شدن طبقه متوسط و حقوق بگیرها می شود!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 65,000
نظر شما چیست؟
کتاب فیک در ماه آوریل سال 2018 تکمیل شد و پس از ویرایش در پاییز 2018 به چاپ رسید.

در بیست و هشتم ماه مه 2018 زمانی که به روزنامه فروشی رفتم و با چشم اخبار تیتر شده در مجلات و روزنامه ها را می خواندم، در یکی از آن ها نوشته بود: "به من نگاه کن." ، "مرا بردار."، "مرا بخر."، و "بخوان".

کتاب فیک نوشته ی رابرت کیوساکی درباره سه تقلب خاص است که ما در جامعه احتمالاً با آن ها مواجه شده یا می شویم.

رابرت کیوساکی (Robert kiyosaki) نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر بی پول» در این اثر بیان می کند: "پول تقلبی باعث می شود که ثروتمندان روز به روز ثروتمندتر و هم زمان فقیران و افراد طبقه متوسط فقیرتر شوند."

نکته ای که در مورد کتاب فیک (Fake) باید به آن توجه کنید این است که از روی فصل های ابتدایی آن قضاوت نکنید، کیوساکی هنوز مطالب غافلگیر کننده ای برایتان دارد که تا فصل آخر شما را جذب می کند. او در این اثر راز ثروت عظیم را در اختیار شما قرار می دهد، پس پیشنهاد می شود این کتاب را با دل وجان بخوانید و به توصیه های آن عمل کنید.

با خواندن این کتاب شما به مرور و با پیشرفت فصل ها غافلگیر و شگفت زده می شوید. هر چه به فصل های انتهایی نزدیک تر می شوید، رابرت رازهای شگفت انگیزی از دنیای ثروت و معنویت برای شما فاش می کند.

رابرت کیوساکی علاوه بر کتاب پدر پولدار پدر بی پول، کتاب های چه کسی پول مرا برداشت، چرا ثروتمندان ثروتمندتر می شوند، راهنمای سرمایه گذاری موفق، کودکان هوشمند و ثروتمند، هوش مالی یک میلیاردر را داشته باشید و چندین کتاب دیگر را به چاپ رسانده است.

همچنین او دو کتاب «چرا می خواهم شما ثروتمند شوید» و «لمس میداس» را به طور مشترک با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رشته تحریر درآورده است.

علاوه بر این ها، رابرت کیوساکی «بازی کش فلو» را ابداع کرد. این بازی به صورت عملی مفاهیم اقتصادی را به شما می آمزد و دانش مالی تان را ارتقا می دهد.

در قسمتی از کتاب فیک می خوانید:


کاملاً مشخص بود که مجله ای که تصاویر زنان زیباتری را چاپ کرده بود و یا اتومبیل های جدیدی که به بازار آمده بودند را نشان می داد مرا بیشتر به خود جذب می کردند و هنوز نخوانده با من حرف می زدند.

اما مجله تایم با رنگ و روی رنگارنگ و زیبایش همیشه مرا به سمت خود می کشاند. هرگاه نگاهش می کردم انگار به من می گفت: مرا بردار و بخوان.
صفحات کتاب :
636
کنگره :
HG179‬‬
دیویی :
332/024‬‬
کتابشناسی ملی :
6180535
شابک :
978-622-7126-17-4‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه فیک