خلاصه کتاب کار عمیق

قوانینی برای تمرکز در جهانی بدون تمرکز

امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟

معرفی نانو کتاب کار عمیق

نانو کتاب کار عمیق توسط کارل نیوپورت نوشته شده است. در دنیای امروز تمرکز یکی از ویژگی های مهم برای رسیدن به موفقیت است. وقتی شما کاری را با تمرکز انجام می دهید علاوه بر اینکه وقت کمتری را برایش صرف می کنید، بهترین نتیجه را هم از آن می گیرید. اما در دنیای امروز تمرکز کردن تبدیل به امری سخت و گاهی غیرممکن شده است. در این نانو پروفسور کال نیوپورت توضیح می دهد که چطور با چند فعالیت ساده می توانید تمرکز را بخشی از زندگی روزمره تان کنید.

کال نیوپورت استاد دانشگاه علوم رایانه ای در دانشگاه جورج تون است. او به عنوان نویسنده ای که روی تاثیر فناوری بر جامعه متمرکز است، شناخته می شود. کال بیش از ۶ کتاب و چندین تحقیق و نظریه در مورد کار عمیق و کم کردن دیجیتال در زندگی دارد.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب ها برایتان باز می کند. نانوکتاب ها خلاصه ای ۳۶۰ درجه ای از کتاب ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می دهند. با نانوکتاب ها همیشه خلاصه ای کوتاه و مفید از کتاب های مورد علاقه تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب ها شما را با کتاب های جدید آشنا می کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب کار عمیق