کتاب نانو کتاب چگونه حرفه ای بنویسیم صوتی

راحت تر رسیدن به نتایجی موثر

امتیاز
5 / 5.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟
رابرت بولارد، از سال ۲۰۰۳ به عنوان مربی در زمینه مهارت های نوشتاری، کپی رایتینگ و ویراستاری شناخته می شود. او به کسب وکارهای زیادی در این زمینه کمک کرده تا با استفاده از نوشتار، کسب وکارشان را متحول کنند. رابرت عضو اتحادیه ملی روزنامه نگاران و انجمن ویراستاران در آکسفورد است. او در گذشته برای روزنامه هایی چون گاردین و دیلی تلگراف متن نوشته و ویراستاری می کرده است. رابرت به شما اطمینان می دهد که نوشتن مهارتی است که می توانید یاد بگیرید و بر آن مسلط شوید.

او اصول ابتدایی نوشته های تجاری را (که شامل بایدها و نبایدهایی همراه با تمرین و مثال است) به روشی منظم و قابل فهم نام می برد. کتاب چگونه حرفه ای بنویسیم هر چه که برای نوشتن متون مطبوعاتی، بازاریابی، گزارش ها، پست های وبلاگ و مانند آن نیاز دارید را در برگرفته است. ۱۷۰ نکته بولارد از تکنیک هایی برای شروع کار و جلب توجه خواننده، تا تسلط بر ویراستاری و قواعد را در بر می گیرد. اگر نوشتن متون تجاری بخشی از شغل شماست، سبکتو پیشنهاد می کند این نانو را همیشه همراه خود داشته باشید.
نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب ها برایتان باز می کند. نانوکتاب ها خلاصه ای ۳۶۰ درجه ای از کتاب ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می دهند. با نانوکتاب ها همیشه خلاصه ای کوتاه و مفید از کتاب های مورد علاقه تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب ها شما را با کتاب های جدید آشنا می کنند.

کتاب های مشابه نانو کتاب چگونه حرفه ای بنویسیم