کتاب نانوکتاب خودت انتخاب کن صوتی

شاد باشید و میلیون ها دلار به دست آورید

امتیاز
5 / 0.0
خرید صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 2,500
نظر شما چیست؟
جیمز آلتوچر، توضیح می دهد بعد از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ دیگر نمی توانید منتظر بمانید تا انتخاب شوید، بلکه باید خودتان انتخاب کنید. این جمله به این معنی است که باید با به دست گرفتن کنترل انگیزه ها و رویاهایتان مسئولیت کامل موفقیت و خوشبختی خود را به عهده بگیرید. این کتاب ابزار و تمرین های موثری برای این کار در اختیار شما قرار می دهد تا از نظر جسمی، ذهنی، عاطفی و روحی سالم بمانید.

جیمز آلتوچر (James Altucher)، نویسنده کتاب های پرفروش، کارآفرین موفق، تولید کننده پادکست، استاد شطرنج و وبلاگ نویس است. او در تاسیس بیش از ۲۰ شرکت مشارکت داشته و برای نوشتن مقالاتی در زمینه های فناوری و سرمایه گذاری با تِک کرانچ، وال استریت ژورنال، فایننشال تایمز و فوربز همکاری می کند.

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب ها برایتان باز می کند. نانوکتاب ها خلاصه ای ۳۶۰ درجه ای از کتاب ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می دهند. با نانوکتاب ها همیشه خلاصه ای کوتاه و مفید از کتاب های مورد علاقه تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب ها شما را با کتاب های جدید آشنا می کنند.

کتاب های مشابه نانوکتاب خودت انتخاب کن