کتاب ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها pdf

قانون جذب، خیال پردازی است یا تفکر خلاق و سازنده؟!

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 16,000
نظر شما چیست؟
این نوشته سعی دارد با اضافه کردن عناصر مطلوب و حذف اشکالات قانون جذب، راز موفقیت و تحقق آرزوهای تان را به شما بگوید. اما این کتاب چه مزیتی نسبت به کتاب های موجود در این حوزه دارد؟! به عبارتی چرا باید این کتاب را بارها خواند؟! در این کتاب شیوه های ساده، کاربردی و کاملاً امتحان شده را برای کسب موفقیت و رسیدن به اهداف متعالی انسان به شما پیشنهاد می دهد.

شیوه های مبتنی بر معارف دینی و با محوریت قرآن، حدیث و کلام بزرگان، ما را از انحراف فکری و عملی باز می دارد. خلاء موجود در حوزه ی قانون جذب را پُر کرده و با نقد منصفانه ی این قانون، به سؤالات رایج و متداول، پاسخ های منطقی ارائه می دهد و خوانندگان را از سرگردانی در این حوزه نجات می دهد.

فصل اول کتاب، چیستی قانون جذب و مراحل آن را به طور خلاصه بیان می دارد. به گونه ای که شما را از جستجوی اضافه، بی نیاز می کند.

فصل دوم به شما اطمینان می دهد اتفاقاتی که برای شما رخ می دهد، تصادفی نیست و از این به بعد باید بارویکردی دیگر به پدیده ها و اتفاقات پیرامون خود نگاه کنید. و این بار با عاشق شدن ذهن خود و تکرار جمله ی "دوستت دارم" خواهید توانست به کائنات و هستی ورود پیدا کنید و به خواسته های خود برسید!

در فصل سوم با موانع و مزاحم های درون آشنا خواهید شد و با بیرون راندن این موانع و گذاشتن زمان مناسبی برای خود و لیست کردن اهداف بزرگ، شما قدرت مند خواهید شد؛ به گونه ای که خواهید توانست به زودی جشن رسیدن به آرزوهای خود را برگزار کنید و از کمک کننده ای به نام "شیطان" بهره ببرید!!! مگر می شود؟! بله، بخوانید تا اتفاق بیافتد...

در فصل چهارم شما قانون پنج ثانیه را درخواهید یافت و تاثیر شگفت انگیز آن را در زندگی خود خواهید دید. از این به بعد برای رسیدن به آرزوهای تان حتماً کاری را صورت می دهید و به زودی خود را در جایگاه انسان های موفق خواهید دید.

فصل پنجم را با تجسم خلاق و استفاده از مدیتیشن و جملات الهام بخش پیش خواهیم بُرد تا در مداری از هستی قرار بگیریم که ما را به آرزوهای مان می رساند.

فصل ششم را با صدای بلند بخوانید! در این فصل با اَبَ ر قانون جذب آشنا خواهیم شد و خواننده ی داستان هایی عجیب و شنیدنی می شویم.

فصل هفتم و هفت مرحله ی جذب... هفت مرحله ای که در هفت آیه ی سوره ی حمد به طور شگفت انگیزی بیان شده و از ملاقاتی خصوصی با مقامی بلندپایه برای تان خواهد گفت!

فصل هشتم برای شُبَهات کنار گذاشته شده است. آیا فکر کردن به یک فکر منفی، نتیجه ی منفی در پی خواهد داشت؟! مثبت اندیشی به روش قانون جذب توهم است یا واقعیت؟! علاقه، همیشه علاقه را جذب می کند؟! سؤالات و شبهات متداول دیگری را نیز در حوزه ی قانون جذب به پاسخ نشسته ایم.

در نهایت باید اشاره داشت به این که مزیت چشم گیر این کتاب، تغییر دیدگاه شما نسبت به قانون جذب و راز است. در آخرین سطر های این نوشته برای تان بهترین ها را آرزو می کنم و البته :

امضایِ خدا، پایِ تمامیِ آرزوهای تان...
صفحات کتاب :
138
کنگره :
‏‫‭BF641
دیویی :
‏‫‭131/32
کتابشناسی ملی :
6146269
شابک :
978-622-7026-80-1‬‬‬
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه ترفندهای شگفت انگیز جذب آرزوها