خرید و دانلود کتاب نابغه کاریزماتیک

‏‫ EQ>IQ برای اسطوره شدن هیچوقت دیر نیست

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
40,000
15%
ت 34,000
نظر شما چیست؟


کتاب نابغه کاریزماتیک با نویسندگی سید حسام طباطبایی، از سری کتاب های، موفقیت و سبک زندگی می باشد. این کتاب، توسط انتشارات دارالطب منتشر شده است. 

در ادامه مطلب می‌خوانید:

معرفی نابغه کاریزماتیک

اگر تا الان فکر می کردید برای موفقیت نیاز به IQ بالا دارید، سخت در اشتباه هستید. برای موفقیت نیاز به هوش هیجانی دارید. هوش هیجانی یعنی: مدیریت و کنترل افکار، احساسات و هیجانات مثبت و منفی- یعنی کنترل خشم و اضطراب- یعنی افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس- یعنی بالا بردن قدرت تصمیم و اراده در سخت ترین و حساس ترین لحظات- یعنی بهترین تصمیم و عمل در کوتاه ترین زمان ممکن. هوش هیجانی کاملا اکتسابی است و شما با تمرین و ممارست می توانید هوش هیجانی خود را پرورش دهید.

این کتاب به تعریف هوش هیجانی می پردازد و اینکه برای رسیدن به موفقیت به هوش هیجانی احتیاج است.

خلاصه نابغه کاریزماتیک

حتما همه ما، برای یکبار هم که شده، به این سوال فکر کرده ایم که علم بهتر است یا ثروت و قطعا جواب های مختلفی را به این سوال داده ایم و یا شنیده ایم. خیلی ها می گویند که با علم و مدرک تحصیلی می توان به ثروت و موفقیت رسید و بعضی دیگر میگویند که داشتن ثروت، تنها راه رسیدن به خوشبختی، رفاه و پیشرفت در زندگی است. سال های متمادی تصور بر این بود ضریب هوشی، نماینده میزان موفقیت آنها است و هرکسی که ضریب هوشی بالاتری داشت، قطعا در آینده موفق و ثروتمند خواهد بود. در مدارس معیار اهدای جوایز به دانش آموزان، تست هوش بود و حتی بعضی از شرکت ها برای پاداش به افراد خود، از تست هوش استفاده می کردند. اما خیلی وقت ها، واقعیت بر خلاف این تصور اتفاق می افتاد، یعنی افرادی که از هوش کافی برخوردار بودند و در دوران تحصیلی رتبه ها و نمرات بالاتری کسب کرده بودند یا از دانشگاه بهتری فارغ التحصیل شده بودند در زندگی اجتماعی و شغلی خود موفق و ثروتمند نشده بودند!!!
این چالش بزرگ، عامل انجام یک مطالعه مهم شد که در آن وضعیت 95 نفر از دانشجویان دانشگاه هاروارد را تا سنین میان سالی مورد بررسی قرار داد. نتایج این مطالعه نشان داد، افرادی که بالاترین نمره تحصیلی را در دانشگاه داشتند، پس از بیست سال از نظر میزان حقوق دریافتی، بهره وری و موفقیت شغلی از همکلاسی های ضعیف تر خود، موفق تر نبودند. آنان حتی از نظر میزان رضایت از زندگی شخصی یا رضایت از روابط دوستانه، خانوادگی و عاطفی نیز وضعیت برتری نداشتند.علاوه بر این همه ی این ها، با بررسی و مطالعه سرگذشت بسیاری از بزرگان دنیا مثل ادیسون، استیو جابز و...، متوجه می شویم که بدون داشتن مدرک تحصیلی معتبر و بالا هم، می توان به ثروت و موفقیت های بزرگ دست پیدا کرد و ضریب هوشی و مدرک تحصیلی صرفا نمی تواند باعث موفقیت و ثروت آفرینی شود. از طرف دیگر با برسی و تحلیل روی افرادی که بالاترین IQ را در دنیا داشته اند، باز هم می بینیم آنها هم در طول زندگی خود یک فرد معمولی بوده اند و یک زندگی کاملا ساده داشته اند، پس ضریب هوشی، به تنهایی نمی تواند باعث رسیدن به خوشبختی و ثروت شود. این نتایج نشان داد، که ما از مطالعه جنبه های مهمی از توانمندی های انسانی در ارزیابی او غافل مانده ایم و برای بدست آوردن ثروت و موفق شدن باید به دنبال عامل دیگری باشیم؛ عامل مهم و شگفت انگیزی به نام هوش هیجانی یا EQ.
در کتاب هایی برای کاریزماتیک شدن مثل این کتاب باید به تمام سوالات کلیدی زیر، پاسخ جامع و کامل داده شود:
چرا تنبل مدرسه، موفق و ثروتمند شده اما من نه؟
هوش هیجانی و مولفه های اصلی آن چیست؟
دلیل موفقیت و ثروتمند شدن افراد بزرگ دنیا EQ بالاست یا IQبالا؟
آیا می شود تمام زوایا و نقاط قوت و ضعف خود را شناخت؟ چگونه؟
چگونه خشم و اضطراب خود را کنترل کنیم؟ و مسولیت پذیر شویم؟
چگونه اعتماد به نفس، شنود موثر و تماس چشمی خود را افزایش دهیم؟
چگونه با دیگران ارتباط موثر و بلند مدت برقرار کنیم؟
چگونه هوش هیجانی، در تمام لحظات زندگی ما، تاثیر مثبت میگذارد؟
چگونه افکار و هیجانات خود و دیگران را بشناسیم و مدیریت کنیم؟
پگونه هوش هیجانی خود و کودکمان را افزایش دهیم؟

برشی از کتاب نابغه کاریزماتیک

تفکر درست، درک این است که رویدادها و موقعیت‌ها بر ما تأثیر می‌گذارند. اما تأثیر باورها و خودگویه‌های منطقی و غیرمنطقی ما، از تأثیر رویدادها بسیار بیشتر است. در واقع تفکر درست می‌گوید که باورها و خودگویه‌های ما موجب پیامدهای هیجانی و رفتاری ما می‌شود، و نه رویدادها.
اما تفکر نادرست این باور است که ما توانایی اندکی برای تأثیرگذاری بر روی احساسات خود داریم و یا فاقد این توانایی هستیم، و رویدادها یا موقعیت‌های مستقیم موجب هیجانات و رفتارهای ما می‌شوند. بسیاری از افراد غمگین، در هیجانات اضطراب، خشم و افسردگی خود غوطه‌ور بوده و مأیوسانه ادعا می‌کنند که رویدادهای ناخوشایند باعث احساسات آن‌ها هستند و آن‌ها برای تسکین احساسات و بهبود رویدادها در زندگی خودشان هیچ توانایی‌ای ندارند.

دانلود کتاب نابغه کاریزماتیک pdf

برای دانلود کتاب کاریزماتیک Pdf، به نرم افزار فراکتاب مراجعه و آن را تهیه کنید، که لینک آن در سایت موجود می باشد.

دانلود رایگان کتاب کاریزماتیک

دانلود کتاب نابغه کاریزماتیک رایگان موجود نمی‌باشد زیرا ارائه رایگان pdf کتاب‌ها باعث تضییع حق ناشر محترم این کتاب می شود. نسخه pdf این کتاب در سایت و نرم افزار فراکتاب موجود می‌باشد. شما می‌توانید این کتاب ارزشمند، با قلم سید حسام طباطبایی را خریداری نموده و در نرم افزار کتابخوان فراکتاب مطالعه نمایید.

دانلود کتاب نابغه کاریزماتیک مشخصات کتاب کاریزماتیک را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات
ناشر: دارالطب
نویسنده: سیدحسام طباطبایی
گوینده: مژده لواسانی
تعداد صفحه: 240
موضوع: موفقیت و سبک زندگی
قالب: pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

صفحات کتاب :
240
کنگره :
‏‫‭BF576‬‬
دیویی :
‭152/4‬
کتابشناسی ملی :
6188513
شابک :
978-600-6571-42-3
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه نابغه کاریزماتیک