نظر شما چیست؟
کتاب ده گام به سوی مهار استرس نوشته دیوید بارلو و چند تن از همکاران روانشناس وی، در زمینه شناخت و مهار استرس و پیامدهای منفی آن است.

کتاب ده گام به سوی مهار استرس مجموعه ای از مهارت های ساده، علمی و عملی برای کنترل استرس را عرضه می کند.

داشتن مقداری استرس (تنیدگی) در زندگی طبیعی است اما احساس استرس شدید به مدت طولانی اثرات ناخوشایندی دارد. استرس می تواند بر احتمال ابتلا به بیماری ها بیفزاید، غیبت از کار را افزایش دهد، مشکلاتی در روابط بین شخصی ایجاد کند، خطر مصرف مواد مخدر را افزایش دهد، و لذت ما را از زندگی کاهش دهد.


کتاب ده گام به سوی مهار استرس برای افرادی است که مایلند برای کاهش سطح استرس یا اضطرابشان از فنون مؤثر و مبتنی بر پژوهش ها بهره بگیرند. برنامه مدیریت استرس که در این کتاب ارائه شده است بر سال ها پژوهش روان شناختی در دانشگاه های پیشرو مبتنی است. این برنامه ده گامی که به صورت علمی تدوین شده است و مورد آزمایش قرار گرفته است به شما کمک می کند که علت استرس تان را بشناسید، یادبگیرید که تنش تان را کم کنید، و واقع بینانه فکر کنید.

این برنامه به شما راهبردهایی نیز ارائه می کند تا از عهده رویدادهای استرس زای زندگی برآیید. شما با انتخاب این کتاب، اولین قدم را به سمت این هدف ها برمی دارید.
صفحات کتاب :
163
کنگره :
‏‫BF575‭‬ ‭/ف5‏‫‬‭ب13 1396
دیویی :
‏‫‬‭155/9042
کتابشناسی ملی :
4736743
شابک :
978-600-97028-1-7
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه ده گام به سوی مهار استرس