من ادواردو نیستم pdf

72 داستانک از زندگی ثروتمندترین شهید شیعه

امتیاز
5 / 5.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 21,000
خرید چاپی
35,000
12%
ت 30,800

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب من ادواردو نیستم از انتشارات گروه شهید ابراهیم هادی  72 داستان از یکی از ثروتمندترین شهدای شیعه را تعریف می‌کند. شهید ادواردو آنیلی، میلیاردر ایتالیایی با ثروتی چشم گیر.

خلاصه کتاب من ادواردو نیستم

در کتاب من ادواردو نیستم! 72 داستانک از زندگی ثروتمندترین شهید شیعه مهدی (ادواردو) آنیلی را بخوانید. شهید ادواردو آنیلی، شهیدی که ثروت آنچنانی و موقعیت آنچنانی خود را رها کرده و عاشق دین مبین اسلام و مذهب شیعه می گردد و در نهایت در این راه به مقام شهادت می رسد.

شهید ادواردو آنیلی فرزند جیانی آنیلی، سناتور و میلیاردر ایتالیایی، صاحب کارخانه ماشین سازی فیات، فراری، اوبکو، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو، چندین کارخانه صنعتی، بانک های خصوصی، شرکت های طراحی مد و لباس، روزنامه های لاستامپا، کوریره، دلاسرا و باشگاه فوتبال یوونتوس، در ۶ ژوئن ۱۹۵۴ در نیویورک به دنیا آمد.

او تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا و سپس در کالج آتلانتیک انگلستان گذراند. پس از آن در رشته ادیان و فلسفه شرق از دانشگاه پرینستون آمریکا با درجه دکترا فارغ التحصیل شد.

اجداد ادواردو با راه‌اندازی کارخانه فیات در ایتالیا این صنعت عظیم را در آن جا بنا گذاشتند که امروزه بستگانش سهامدار عمده شرکت فیات و سایر دارائی‌های ذکر شده هستند. پدر ادواردو کاتولیک و مادرش یک پرنسس یهودی است.

کتاب من ادواردو نیستم مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب را به تمام افرادی که به داستان‌های افراد مهم علاقه منداند پیشنهاد می‌کنیم.

من ادواردو نیستم pdf

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از کتاب من ادواردو نیستم pdf تولید شده است و در نرم افزار فراکتاب در دسترس شماست. اما پی دی اف کتاب من ادواردو نیستم به صورت جداگانه و خارج از نرم افزار در دسترس نیست.

بخشی از متن کتاب من ادواردو نیستم

داشت از کنار قفسه‌های کتابخانه رد می‌شد و به کتاب ها نگاه می‌کرد. جامعه شناسی، روان‌شناسی، فلسفه، تاریخ، رمان، شعر. جلوتر رفت. چشمش خورد به کتابی که در میان بقیهٔ کتاب‌ها فرو رفته بود و مقداری خاک رویش نشسته بود. بی اختیار دست برد سمتش و از قفسه درش آورد. نگاهش کرد. ترجمهٔ انگلیسی کتاب مسلمانان بود. رویش نوشته بود: «The Holy Quran».

کتاب را باز کرد. چند سطری از آن را خواند. به نظرش جالب آمد. کتاب را ورق زد. چند سطر دیگر را خواند. به نظرش جالب‌تر آمد. گوشه‌ای از کتابخانه روی صندلی نشست و مشغول خواندن شد.

یک ساعت گذشت. دو ساعت گذشت. سه ساعت گذشت و ... کتاب برایش زیبا بود. نمی‌توانست برای یک لحظه هم کنار بگذاردش. هر چه بیشتر می خواند، بیشتر لذت می‌برد. حس می‌کرد گمشده‌اش به او نزدیک شده. کتاب را از کتابخانهٔ دانشگاه امانت گرفت و برد خوابگاه.

من ادواردو نیستم

کتاب من ادواردو نیستم pdf رایگان

کتاب ادواردو pdf رایگان در فراکتاب وجود ندارد. من ادواردو نیستم pdf در فراکتاب در نسخه الکترونیک عرضه شده است و می‌توانید آن را فقط در نرم افزار فراکتاب مطالعه نمایید. جهت آشنایی با کتاب الکترونیک، امکان مطالعه رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراکتاب فراهم شده است. دانلود رایگان کتاب ادواردو pdf باعث تضییع حق نویسندگان و ناشر خواهد شد.

کتاب صوتی من ادواردو نیستم

کتاب صوتی من ادواردو نیستم تولید نشده است و در فراکتاب نیز وجود ندارد.

دانلود کتاب من ادواردو نیستم

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از فایل کتاب ادواردو آنیلی pdf تولید و عرضه شده است و در نرم افزار فراکتاب می‌توانید آن را دانلود کنید یا آنلاین به مطالعه بپردازید.

خرید کتاب من ادواردو نیستم

خرید کتاب من ادواردو نیستم نسخه الکترونیک و چاپی با تخفیف ویژه در فراکتاب در دسترس شماست.

کتاب من ادواردو نیستم

مشخصات کتاب من ادواردو نیستم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
نویسنده: گروه نویسندگان گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
تعداد صفحه: 95
موضوع: 72 داستانک از زندگی ثروتمندترین شهید شیعه
قالب: pdf و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
95
کنگره :
‏‫‬‭‬‭BP17/29‏‫‭/م8 1398
دیویی :
297/16
کتابشناسی ملی :
5192849
شابک :
978-600-7841-56-3
سال نشر :
1398

کتاب های مشابه من ادواردو نیستم