کتاب من در رقه بودم با تخفیف ویژه

خاطرات محمدالفاهم ( ابو زکریا ) عضو جدا شده داعش

امتیاز
5 / 3.0
خرید چاپی
89,000
10%
ت 80,100
نظر شما چیست؟

کتاب من در رقه بودم روایتگر زندگی محمد فاهم (ابوزکریا) جوان تونسی متولد 1990 میلادی و عضو سابق داعش است که در سال 2015 به داعش پیوست و در سال 2016 هم از این گروه خارج شد.

معرفی کتاب من در رقه بودم

کتاب من در رقه بودم توسط هادی یحمد و بر اساس مصاحباتی که به فاهم داشته، به رشته تحریر درآمده است.
من در رقه بودم توسط مجله دارالنقوش العربیه در سال 2017 میلادی و در 268 صفحه به انتشار رسید و جزو کتاب‌های پرفروش در تونس بوده است.

این کتاب تاکنون به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و فارسی ترجمه شده است و در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران، به یکی از پرفروش‌ترین آثار انتشارات نارگل تبدیل شد. شایان ذکر است که تصویر روی جلد این کتاب، تصویر واقعی شخصیت اصلی داستان یعنی محمد فاهم (ابوزکریا) است که او را در لباس نظامی نشان می دهد.

انگیزه هادی یحمد

نویسنده می‌گوید انگیزه او از نوشتن کتاب من در رقه بودم، انتشار اعمال تروریستی و کشتار غیرنظامیان در سراسر جهان طی پنج سال گذشته توسط داعش است. او با محمد فاهم به عنوان یکی از مبارازن فرار کرده از داعش از طریق اینترنت ارتباط می‌گیرد و سپس در ماه اکتبر و نوامبر ۲۰۱۶ جلساتی در ترکیه برگزار می‌نماید. هر جلسه بین پنج تا شش ساعت در روز به طول می‌انجامد. سپس این خاطرات در سال ۲۰۱۷ تألیف و منتشر شد.

فهرست کتاب من در رقه بودم

بخشی از متن کتاب من در رقه بودم

ازدواج تنها افق پیش روی دختران مهاجر مجرد، برای خروج از مهمان خانه‌ها بود. داستان های متعددی از فرار بعضی از این دختر ها از مهمان خانه هایی که در اصل یک « زندان نرم » بودند. نقل می‌شد. در طول مدت انتظار در مهمان خانه و با توجه به شرایط سخت زندگی در آن‌ها، دختران مهاجر معمولا به این سمت کشیده می‌شدند که به اولین خواستگار جواب مثبت بدهند.
خود من هم چند بار به مهمان خانه دختران مهاجر رقه سرزدم تا همسری پیدا کنم اما غالبا  جواب امیر مهمان خانه و همسرش منفی بود و می‌گفتند: « دختر مهاجر جدید با اوصافی که تو می‌خواهی نداریم.»

روندهای اداری کار به این ترتیب بود: مرید که دنبال همسر می‌گشت باید فرمی را پر می‌کرد و در آن توصیفات و اصلیت دختر مهاجری را که دوست داشت با او ازدواج کند می‌نوشت. اگر یک نفر با چنین شرایطی پیدا می‌شد، جلسه « آشنایی شرعی» بین او و آن دختر، با حضور امیر مهمان خانه و همسرش برگذار می‌شد و اگر دو طرف توافق داشتند، ازدواج صورت می‌گرفت.

 دانلود رایگان کتاب من در رقه بودم pdf

دانلود رایگان کتاب در رقه بودم pdf در فراکتاب عرضه نشده است. ناشر در حال فروش این کتاب است و دانلود فایل آن غیر مجاز است.

متن کتاب من در رقه بودم

متن من در رقه بودم

بخشی دیگر از متن کتاب در رقه بودم

این‌که سربازان دولت خلافت سر بعضی افراد را می‌بریدند، فقط یک پیام رعب‌آفرین برای دنیا نبود، بلکه پیام قاطعی به همۀ سربازان و طرفداران خود دولت در قلمرواش نیز محسوب می‌شد. در حقیقت، بریدن سر افراد، یک پیام «تضمینی» بود مبنی بر این‌که هر کس با دولت خلافت بجنگد یا در مقابل آن شورش کند، سرنوشتی جز جدا شدن سرش با خنجر تیز نخواهد داشت.
شاید چیزی که از بریده شدن سر فرد (از گوش تا گوش) درناک‌تر باشد، شکنجۀ روحی قربانی است که پیش از بریده شدن سرش، و با دیدن خنجر تحمل می‌کند.

دانلود کتاب من در رقه بودم

دانلود کتاب من در رقه بودم pdf در فراکتاب وجود ندارد ولی نسخه چاپی آن با تخفیف ویژه در اختیار شماست.

خرید کتاب من در رقه بودم

در فروشگاه اینترنتی فراکتاب امکان خرید کتاب من در رقه بودم با تخفیف ویژه فراهم شده است و شما می توانید این اثر را در قالب یک کتاب چاپی تهیه کنید.

خرید کتاب من در رقه بودم (نسخه چاپی)

مشخصات کتاب من در رقه بودم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: نارگل
نویسنده: هادی یحمد
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 311
موضوع: خاطرات محمدالفاهم ( ابو زکریا ) عضو جدا شده داعش
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

 

شابک :
‏‫‭978-600-8199-28-1‬‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
311
کنگره :
‏‫HV6432/5‭‬ ‭/د2‏‫‭‮الف‬76 1396
دیویی :
303/625
کتابشناسی ملی :
‏‫ 4896487‬

کتاب های مشابه من در رقه بودم