امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 55,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مادرانه

روزشمار بارداری / نوعی کتاب فانتزی برای ثبت خاطرات دوران بارداری مادر به همراه توصیه هایی برای گذران بهتر این دوران مهم

روزشمار بارداری، بیان کننده حس و حال مادرانه و مراقبت های پزشکی این دوران است که با زبانی ساده به بیان روزشمار دوران بارداری می پردازد و در مدت 40 هفته با تمامی شادی ها، هیجان ها، ترس ها، دردها و تجربه ها در کنار مادران خواهد بود.

هر هفته در این روزشمار با جملاتی از «حس و حال مادرانه» آغاز می شود که با وضعیت و موقعیت مادر در طول این دوران همراه است و حرف های دل یک مادر باردار را بیان می کند که در صفحه بعد مادران می توانند حرف های خود را برای کودک بنویسند تا کودک در آینده بخواند و احوال مادر را در آن لحظات بداند.

در این کتاب هر هفته یک «فعالیت هفتگی» آمده است که باعث می شود مادر باردار 40 هفته شاد و فعالانه را بگذراند، همچنین به صورت دقیق و علمی از اتفاقاتی که برای جنین در طول این هفته ها رخ می دهد، نشانه ها و اطلاعاتی در اختیار مادر قرار می گیرد.

یکی از بخش های اصلی روز شمار مادرانه، توصیه های پزشکی و بهداشتی از زبان پزشک است که در پایان هر هفته در مورد شرایط خاص، آزمایش ها و سونوگرافی های مهمی که مادر باردار در آن زمان باید انجام دهد تا دوران بارداری سالمی داشته باشد، بیان شده است.

همچنین کتاب «مادرانه» به شرایط مادر پس از بارداری نیز می پردازد و در این فرصت 40 هفته ای برای یادگرفتن نکات «فرزندداری» و مراقبت از کودک استفاده شده و مهارت های لازم را آموزش می دهد و سبب می شود یک مادر باردار بداند چطور می شود از یک کودک پس از تولدش مراقبت کرد.

در کنار یادآوری معنوی روزهای بارداری، همچنین بانوان باردار می توانند نصایح مادران خود را یادداشت کرده و عکس های جنینی و تولد فرزند خود را در این کتاب قرار دهند.

صفحات کتاب :
216
کنگره :
‏‫‬‭RG525‏‫‭‏‫‬‭/ب874م2 1397
دیویی :
‏‫‬‭618/2
کتابشناسی ملی :
‏‫ 4344453‬
شابک :
‏‫‭978-964-02-2855-5‬‭‬‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه مادرانه