امتیاز
5 / 3.3
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
33,000
15%
ت 28,050

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب گلپوش، توسط امیر عباس زاده پهلوان, عبدالحمید صادقی, سیدفتاح امیدخدا و دوست خواه به رشته ی تحریر در آمده است. کتاب گلپوش به موضوعاتی چون نگاهی نو به موضوع پوشش, جنبه های جامعه شناختی, مذهبی و ملی پرداخته است. این کتاب توسط انتشارات زائر رضوی چاپ و روانه‌ی بازار کتاب شده است.

معرفی کتاب گل پوش

نویسنده کتاب گلپوش را این گونه معرفی می کند:«ما اینو می‌دونیم که خیلی از کسایی که اهل آرایش کردن و مانتو تنگ پوشیدنِ توی خیابون هستند، از این نحوه پوشش شون قصد بدی ندارند، اونا هم دنبال راه درست هستند. ما سعی کردیم تو این کتاب با نگاه منصفانه جواب این سوال مهم رو پیدا کنیم که «واقعاً کدوم نحوه لباس پوشیدن و راه رفتن توی خیابون درسته و به چه علت؟» پیشنهاد می‌کنیم اگر دوست دارین به جواب این سوال مهم دست پیدا کنین، سیر کتاب رو از اول تا آخر پیگیری کنین.»

خلاصه کتاب گلپوش

از زبان نویسنده خلاصه ای کتاب را بخوانیم:«از نگاه علم چی پیش میاد؟ در ابتدا به یک مطلب علمی دقت کنین. از لحاظ علمی جنس مذکر، هر جورش، جوون یا میانسال. چشمشون بیفته یا بندازن به دخترا و خانم‌ها، مانتویی یا چادری، به چیشون به موهای بیرون اومده یا رنگ شده‌شون یا به چهره آرایش کرده‌شون یا به لباس‌های تنگ و اندام نماشون که اعضای بدنشون رو برجسته می‌کنه یا به ساق دست یا پاهای بدون پوشششون یا به مانتوهای کوتاه یا چاک دارشون. چی پیش میاد؟ از لحاظ علمی تحریک میشن. افراد زیادی هستن که این مطلب را تایید می‌کند مثلاً دکتر مارکس لوشر که نویسنده کتابه میگه:«اگه یه زن برجستگی‌های بدنش رو به وسیله لباسش نشون بده، مردی که اون رو می‌بینه این تصویر رو تعمیم میده (البته یه عده از مردها نه همشون). اینجاست که نشان دادن برجستگی‌های بدن با لباس از نگاه مرد مثل عریان بودن زنه‌ این می‌دونی یعنی چی؟ یعنی تحریک یک مرد ...

می‌دونین بسیار خفیفی که ایشون میگه یعنی چی؟ یعنی اینکه جنس مذکر، البته خیلی‌هاشون، با کمترین جذبه‌ای که از دخترا و خانما می‌بینن تحریک میشن ولی خیلی از خانما اینو نمی‌دونن. اینو علم روز دنیا میگه‌ها! حالا شاید کسی سوال کنه: بر فرض که یک مرد یا جوونی تحریک شد! خوب مگه چه اتفاقی می‌افته؟نگاه کنین مردا رو با توجه به متفاوت بودن شخصیتشون، میشه تو چهار دسته قرارداد که هر کدوم کاری که در مقابل تحریک شدن انجام میدن متفاوته. دسته اول مجردهای سس ایمان دسته دوم افراد هرزه و لاابالی دسته سوم متاهل‌های سست ایماندسته چهارم بقیه مردا و جوونا»
موضوعات اصلی کتاب گل پوش عبارتند از:حجاب – ایران – جنبه های جامعه شناختیانحراف اجتماعی – ایرانحجاب – جنبه های مذهبی – اسلامحجاب – ایران – جنبه های اجتماعی

برشی از متن کتاب گل پوش

دلت پاک باشه بعضیا می ‌گن: دلت پاک باشه، مهم نیت آدمه، ظاهر اهمیتی نداره. چه اشکالی داره آدم این‌جوری فکر کنه؟
برای بررسی این موضوع اول یک مثال می ‌زنم؛ شما پولتونو تو دستتون می‌گیرین و تو خیابون می‌رین و نیت شما هم پاکه. قطعاً نمی‌خواین کسی پولای شما رو بدزده چون به نیت دزدیده شدن پولاتون، اونا رو از تو جیبتون بیرون نیاوردین. در این صورت دزد میاد و از شما سوال می ‌کنه که: آیا نیت شما اینه که من پول‌های شما را بدزدم؟ و بعد دزدی می ‌کنه، یا خیر؟!
کسی که زیبایی خودش را جلوی چشم‌های دیگران قرار میده، آیا ازش سوال می‌کنن نیت شما اینه که من مزاحم شما بشم؟ 

کتاب گلپوش Pdf

پی دی اف کتاب گل پوش در نرم افزار فراکتاب موجود می‌باشد. میتوانید پس از دانلود آن را در کتابخوان فراکتاب مطالعه کنید.

گل پوش

کتاب گلپوش حجاب، پیرامون مباحث تاثیر حجاب بر عفت و حیا جامعه، تحریک شدن مردان و همچنین امنیت روانی و اخلاقی جامعه به نگارش در آمده است.

مسابقه گلپوش

این مسابقه آستان قدس رضوی برگزار گردید و برندگان خود رانیز شناخت. پرسش‌ها از متن موجود طرح شده بود و افراد بالای ۱۲ سال در مسابقه شرکت کردند.

کتاب گلپوش دانلود

امکان دانلود رایگان کتاب گلپوش در اپلیکیشن فراکتاب فراهم است، پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب رایگان مطالعه کنید.

کتاب گلپوش دانلود

مشخصات کتاب گل پوش در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: زائر رضوی
نویسنده: اکیر عباس‌زاده‌پهلوان
تعداد صفحه: 92
موضوع: نگاهی نو به حجاب
قالب: pdf رایگان و چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
92
کنگره :
‏‫‬‭‬‮‭BP230/17‏‫‬‮‭/ع1626گ8 1394
دیویی :
‏‫‬‮‭297/6361
کتابشناسی ملی :
4195792
شابک :
‫‭978-600-04-0596-0‬‬‬‬
سال نشر :
1394

کتاب های مشابه گل پوش