کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد (چاپی و pdf)

راهبردها و روش های پایداری فعالیت های فرهنگی و تبلیغی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
خرید چاپی
100,000
15%
ت 85,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد

نویسنده در پیش گفتار کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد این چنین آورده است: در حوزه ی تبلیغ و ترویج دین، بحمدالله و المنه، کتب و مقالات و تجربیات مختلف و بسیاری موجود است؛ اما بیشتر ناظر به اصل مسئله ی تبلیغ، روش ها و آداب، و یا حتی محتوای دسته بندی شده ی مباحث تبلیغی است.

نگارنده در جست و جوی خود در منابع و مراکز عرضه، اساسا درباره ی «جریان سازی تبلیغ دینی» مجموعه ای نیافت. از این رو، بر این شد تا با استفاده از تجربه ی سال های تبلیغ دینی وآموخته های دوره ی تخصصی تبلیغ و سپس تأمل و نظام دهی آن ها، مباحث مورد نیازی را در این حوزه ارائه نماید.

گزیده کتاب کار فرهنگی باید جریان ساز باشد

جریان سازی، واژه ای نسبتا جدید است واز واژگانی که جزء مفاهیم دینی خود محسوب کنیم، به حساب نمی آید.
البته تعابیری و الفاظی نزدیک به این مفهوم وجود دارد که در ادبیات دینی به آن «سنت» می گوییم.
سنت هایی که در رفتار جامعه دینی باب می شود و احیای این سنن بر اساس دستورات الهی، موجب قرب به پروردگار عالم است.
جریان سازی،پیوند برقرار کردن بین حرکت ها و برنامه های مختلف، پیوند برقرار کردن بین زمان های گوناگون یا حداقل نوعی استمراردادن و ایجاد پیوند بین سطوح مختلف جامعه است.

صفحات کتاب :
292
کنگره :
‏‫‬‮‭BP11/62‏‫‬‮‭/ن2ک2 1396
دیویی :
297/045
کتابشناسی ملی :
5018565
شابک :
‫‫‬‮‭‭978-600-8857-18-1
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه کار فرهنگی باید جریان ساز باشد